Luap Postad 10 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 Rekar dagens Letterman! Bill O´Reilly hälsar på och det märks att Letterman verkligen avskyr hans "patriotism". Han ger sig för ovanlighetens skull in i en debatt med sin gäst och jag måste säga att jag är impad av honom. Han har en del koll, gubben. Jag har inte alls nån vidare koll på sakfrågorna som diskuteras, men blir oerhört steamad av O´Reillys typamerikanska smygrasism. Blir inte alls ledsen om smarta och utbildade människor flejmar mig nu. Skulle gärna se att någon som faller i den kategorin (Heltok mfl) ger sin synpunkt på avsnittet här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 Rekar dagens Letterman! Bill O´Reilly hälsar på och det märks att Letterman verkligen avskyr hans "patriotism". Han ger sig för ovanlighetens skull in i en debatt med sin gäst och jag måste säga att jag är impad av honom. Han har en del koll, gubben. Jag har inte alls nån vidare koll på sakfrågorna som diskuteras, men blir oerhört steamad av O´Reillys typamerikanska smygrasism. Blir inte alls ledsen om smarta och utbildade människor flejmar mig nu. Skulle gärna se att någon som faller i den kategorin (Heltok mfl) ger sin synpunkt på avsnittet här. Jag har inte kollat detta men jag kan tänka mig exakt hur vidrig O'Reilly låtit. Han är själva definitionen av vidrig högeramerikan. Det finns HUR mycket pinsamheter med honom som helst på youtube. Tror han hånar Snopp Dogg i en intervju med. Osv osv. Bra rutet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 Rekar dagens Letterman! Bill O´Reilly hälsar på och det märks att Letterman verkligen avskyr hans "patriotism". Han ger sig för ovanlighetens skull in i en debatt med sin gäst och jag måste säga att jag är impad av honom. Han har en del koll, gubben. Jag har inte alls nån vidare koll på sakfrågorna som diskuteras, men blir oerhört steamad av O´Reillys typamerikanska smygrasism. Blir inte alls ledsen om smarta och utbildade människor flejmar mig nu. Skulle gärna se att någon som faller i den kategorin (Heltok mfl) ger sin synpunkt på avsnittet här. Blev väldigt intresserad å försökte hitta länken i ditt inlägg men ingen länk Hittade en från 2009, väldigt roligt å se letterman driva med reilly, ogillar verkligen den människan. "No... It's not easy for me. Because I'm thoughtful" Hhahahaha. Edit: Ogillar dock starkt att Letterman avbryter människan hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 ses i las vegas 2011. loggar ut nu, ses där å hoppas alla mår bra tills dess" hojhoj (ska spela main event och nåra till events.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 apjävel :S:S:S: hej roomie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 ta dig i kragen och kom ner till asien nu förhelvete gretko! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 11 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 11 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2010 Den här förtjänar en repost. Går på repeat under kvällens grindstuga som snart är inne på sjunde timmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 December , 2010 Rapport Share Postad 12 December , 2010 Ingen fattar hur många ägg jag ska koka nu eller hur många naglar som blev tvångsmålade på förfösten. Eller hur många episoder av diverse serier jag ska titta på innan jag somnar. Tog mig btw alldeles för många minuter att skriva detta. Gick noga igenom stavningen så man inte blir PFs nya fyllekaja Mvh Jmj´s Tallinbomber! :D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 12 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 12 December , 2010 Rapport Share Postad 12 December , 2010 såg precis soffan. jävla vilket översjukt program "det finns inget negativt att säga" "jo" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 12 December , 2010 Rapport Share Postad 12 December , 2010 Tack, detsamma! MvhHHH http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article8242185.ab TJENDIIIIIIZZZ nu kommer flippu besöka dig , titta ut genom fönstret EDIT: Såg precis att flippu kommenterat artikeln, först snackar han skit om johansmb på sin blogg och nu hyllar han ? GROOOUPIE HAHAHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanSmb Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 hahah! får hålla utkik, vore ju inte helt fel med lite finbesök så att säga:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 Nån som kommer ihåg det där kortet på en brud med snygg röv från wsop? Jävla sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 Nån som kommer ihåg det där kortet på en brud med snygg röv från wsop? Jävla sjukt. Hade helt glömt, vill gärna se igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 SunTzu fixar. http://wickedchopspoker.com/ass-girl-really-happened/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 Hehe grattis Oscar och hela dagboken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 luppen byt namn på dbn nu, Team3000! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 Länk till Robin Filppus blogg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 ja + på punani, din hybris får ta och ge med sig nu luppski! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 Länk till Robin Filppus blogg? http://filppudif87.devote.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 14 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 http://filppudif87.devote.se/ Wow, kan inte vara många som orkar läsa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts