Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vi köpte en Jensen Continental de hade erbjudande på för några månader sen. Efter att ha provat typ varenda säng på stället :P

 

Valde mellan den och den yxel tipsa om.

 

Tog några dagar att vänja sig att sova i den men nu sover jag som en kung i den :) Hur skönt som helst! Sen var ju våra gamla sängar typ sen stenåldern / begagnade så inte så lustigt man blir supernöjd kanske.

 

Måste säga att servicen/utbudet på sova är jäkligt bra kan bara rekommendera den butiken. De har tom ringt hem 2 ggr och frågat om vi sover bra. lol.

 

Enl dem var Carpe Diem i princip samma säng men liiite bättre material men samma sovkomfort. Mer high stakes märke helt enkelt men du spelar ju noose-bleed så.

 

GL i sängdjungeln. Vad du än väljer gissar jag du kommer bli sjukt nöjd. Äre nått som påverkar livs-evt så äre en bra säng.

 

Har samma, nuts.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tankar om olika märken? Är lite inne på Carpe Diem eftersom hästens känns så "Hej titta på mig jag har en hästens". Något spec att tänka på i övrigt? Hur är Sovas priser? Jättetorsk att gå där?

 

 

Jag köpte en Jensen Ambassadör på just Sova i våras, måste säga att jag är riktigt nöjd över köpet.

 

Jag vet inte hur det är generellt för säng-branschen, men på Sova verkar det vara standard att priset går att diskutera. Jag tror jag fick 20% rabatt. Micro obv, but still...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipsen!

 

Blev en Carpe Diem Sandö (kontinental, 160) till slut. Testade sängar i över 90 min, och det stod mellan den och en lite billigare Jensen någonting. Dock gjorde supersöta tjejen i affären ett bra jobb med att sälja in Carpe Diem genom att säga att det var hennes drömsäng, och då var man ju körd. Lär bli mycket nöjd i alla fall, även om det blev ett rätt fint hål i plånboken med alla jävla lakan, madrassskydd och skit jag köpte till.

 

50,000 svenska riksdaler för att ta reda på att drömtjejen hade pojkvän. Gjorde det riktigt snyggt i alla fall, och så fick jag ju en säng på köpet.

 

 

Ni är välkomna att garva åt mitt miserabla liv. Jag bjuder på det :S

 

:-D

 

Btw, vet inte om det är outat osv men va det dig jag satt in emot på svs igår. Kan svara PM om du inte vill outa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tankar om olika märken? Är lite inne på Carpe Diem eftersom hästens känns så "Hej titta på mig jag har en hästens". Något spec att tänka på i övrigt? Hur är Sovas priser? Jättetorsk att gå där?

Tack osv. Godnatt :cry:

 

Jag kör själv på en Lectus och är mer än nöjd med mitt köp, vet dock inte om dom har det märket på Sova. Hört annars att Carpe Diem är ruskigt bra....dom har nån modell som Sandö som ska vara riktigt nöt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...