Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit

Luap

Recommended Posts

Inegn förstår hur sjukt det är. Skypekonvo om allt just nu.

Dessutom var hon jävligt ball, och man skulle absolut inte behöva skämmas om man låg med henne.¨

Slowrollade så in i helvet att jag spelade på heltid.

Frågade även om pf-nick, men hon tyckte bara att det var nybörjade som hängde här. Spelade på den största sajten pokerstars.

Hade nicket, men har tydligen glöm det nu. Försöker desperat lägga transfers för att hitta rätt nick, men får bara invalid-nick-grejs.

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grym slowroll imo , lät henne känna sig lite tuff till en början som pokerspelande tjej !

Jag slowrollade min nuvarande tjej då vi träffades för ca 5 år sen att jag inte alls spelade wow. (gjorde slut me sin förra pga dator/wow). Lyckades spela wow rätt så hårt, top3 horde guild på stormscale i ca 2 år innan jag var tvungen visa handen, men då var hon redan potcomittad så att säga

Länk till kommentar

Att knarka ned en brud så att hon inte fattar att man sitter vid datorn hela tiden på killerwolfs vis

Bästa är att hon har återberättat lite guldkorn jag drog i början dock då vi stod där i fyllan och försökte släta över min lögn med en sanning som inte aaaaaaalls skulle uppfattas som något farligt i jämförelse med det hemska wowet.

"Nej, hehe jag spelar inte WoW. Däremot har jag spelat i svenska landslaget i Quake!"

mental ridå.

Länk till kommentar

Bästa är att hon har återberättat lite guldkorn jag drog i början dock då vi stod där i fyllan och försökte släta över min lögn med en sanning som inte aaaaaaalls skulle uppfattas som något farligt i jämförelse med det hemska wowet.

"Nej, hehe jag spelar inte WoW. Däremot har jag spelat i svenska landslaget i Quake!"

mental ridå.

Hahahaha. GULD

Länk till kommentar