b0bb4n Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Inegn förstår hur sjukt det är. Skypekonvo om allt just nu. Dessutom var hon jävligt ball, och man skulle absolut inte behöva skämmas om man låg med henne.¨ Slowrollade så in i helvet att jag spelade på heltid. Frågade även om pf-nick, men hon tyckte bara att det var nybörjade som hängde här. Spelade på den största sajten pokerstars. Hade nicket, men har tydligen glöm det nu. Försöker desperat lägga transfers för att hitta rätt nick, men får bara invalid-nick-grejs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 4 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Tog inte hennes nummer, utan hon fick ta mitt. Håller verkligen tummarna för att hon hör av sig. Allt annat än snabbsex i turrepauserna ses som ett misslyckande osv GL HF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 4 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Förstår ni hur sjukt det är om man får till en turresöndags-dejt? omfg alla möjligheter Tunn jävla line där mellan monsterscoop och epic fail imo. Men kör ba köööör! gl! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Hahaha luppen Springer ni kallt i turrarna lär ni iaf springa hett i sandö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Förstår ni hur sjukt det är om man får till en turresöndags-dejt? omfg alla möjligheter Nya sättet att dejta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 mest episka fylleinläggen på riktigt länge : ) Sängköpet är ju briljant det också såklart. Du tar dig luppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 haha kvalitet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 hahaha, kung luppen! hur mår du idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Stukad fot, men vid liv. Bakfyllan har inte ens varit i närheten av horribel, så jag har det rätt mysigt med lite serier i sängen. Guldbakfylla sounds good! önskar jag mår lika imorgon. 0% dock. hehe ses i cyberspace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 hahahaha 24K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 hahahaha 24K Who the fuck gives a fuck? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Grym slowroll imo , lät henne känna sig lite tuff till en början som pokerspelande tjej ! Jag slowrollade min nuvarande tjej då vi träffades för ca 5 år sen att jag inte alls spelade wow. (gjorde slut me sin förra pga dator/wow). Lyckades spela wow rätt så hårt, top3 horde guild på stormscale i ca 2 år innan jag var tvungen visa handen, men då var hon redan potcomittad så att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 5 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Robot Unicorn: 304k hehehehe kan aldrig spela igen... Vilken påsition i världen är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Vilka söta tomtemössor ni har. Gör en åt mig också och skicka på msn tack Orkar obv inte starta paint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Att knarka ned en brud så att hon inte fattar att man sitter vid datorn hela tiden på killerwolfs vis Bästa är att hon har återberättat lite guldkorn jag drog i början dock då vi stod där i fyllan och försökte släta över min lögn med en sanning som inte aaaaaaalls skulle uppfattas som något farligt i jämförelse med det hemska wowet. "Nej, hehe jag spelar inte WoW. Däremot har jag spelat i svenska landslaget i Quake!" mental ridå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Bästa är att hon har återberättat lite guldkorn jag drog i början dock då vi stod där i fyllan och försökte släta över min lögn med en sanning som inte aaaaaaalls skulle uppfattas som något farligt i jämförelse med det hemska wowet. "Nej, hehe jag spelar inte WoW. Däremot har jag spelat i svenska landslaget i Quake!" mental ridå. Hahahaha. GULD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 5 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 vi glömde att fira dagbokens födelsedag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts