GG Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Det är så jävla kallt i mitt hem. Blir förvånad om det är över 10 grader inomhus. Det gör lika ont i min näsa som det gör efter att hoppa fallskärm i minusgrader. hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Team Linköping dominerar sängdiskussionerna på pf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Lectus är inte heller dum. Det viktigaste är att bemästra sovandet. Snika in på sängkontot är inte ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Är man ekonomiskt lagd köper man säng på Jysk och satsar på en riktig bra bäddmadrass. Låter lite fattigt men slår det mesta jag har provat. Ps.Den får alltid fina betyg av oberonde testpiloter;-). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Vi köpte en Jensen Continental de hade erbjudande på för några månader sen. Efter att ha provat typ varenda säng på stället Valde mellan den och den yxel tipsa om. Tog några dagar att vänja sig att sova i den men nu sover jag som en kung i den Hur skönt som helst! Sen var ju våra gamla sängar typ sen stenåldern / begagnade så inte så lustigt man blir supernöjd kanske. Måste säga att servicen/utbudet på sova är jäkligt bra kan bara rekommendera den butiken. De har tom ringt hem 2 ggr och frågat om vi sover bra. lol. Enl dem var Carpe Diem i princip samma säng men liiite bättre material men samma sovkomfort. Mer high stakes märke helt enkelt men du spelar ju noose-bleed så. GL i sängdjungeln. Vad du än väljer gissar jag du kommer bli sjukt nöjd. Äre nått som påverkar livs-evt så äre en bra säng. Har samma, nuts. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 ja att urmy skulle dela säng med limmet är väl ungefär så sjukt det kan bli Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Tankar om olika märken? Är lite inne på Carpe Diem eftersom hästens känns så "Hej titta på mig jag har en hästens". Något spec att tänka på i övrigt? Hur är Sovas priser? Jättetorsk att gå där? Jag köpte en Jensen Ambassadör på just Sova i våras, måste säga att jag är riktigt nöjd över köpet. Jag vet inte hur det är generellt för säng-branschen, men på Sova verkar det vara standard att priset går att diskutera. Jag tror jag fick 20% rabatt. Micro obv, but still... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Jag har stjärbädden diamant Continental och den är så förbannat skön att den blivit en belastning för mig som människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 3 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 hur la du fram frågan om hon hade pojkvän? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 hur la du fram frågan om hon hade pojkvän? Undrar jag också, men framförallt, varför frågade du? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Tack för tipsen! Blev en Carpe Diem Sandö (kontinental, 160) till slut. Testade sängar i över 90 min, och det stod mellan den och en lite billigare Jensen någonting. Dock gjorde supersöta tjejen i affären ett bra jobb med att sälja in Carpe Diem genom att säga att det var hennes drömsäng, och då var man ju körd. Lär bli mycket nöjd i alla fall, även om det blev ett rätt fint hål i plånboken med alla jävla lakan, madrassskydd och skit jag köpte till. 50,000 svenska riksdaler för att ta reda på att drömtjejen hade pojkvän. Gjorde det riktigt snyggt i alla fall, och så fick jag ju en säng på köpet. Ni är välkomna att garva åt mitt miserabla liv. Jag bjuder på det Btw, vet inte om det är outat osv men va det dig jag satt in emot på svs igår. Kan svara PM om du inte vill outa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 hur la du fram frågan om hon hade pojkvän? "Får man provköra dig på samma gång?" obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 3 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 ja att urmy skulle dela säng med limmet är väl ungefär så sjukt det kan bli småstd mtp min vetskap om hästskon och dess whereabouts Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 3 December , 2010 Rapport Share Postad 3 December , 2010 Tankar om olika märken? Är lite inne på Carpe Diem eftersom hästens känns så "Hej titta på mig jag har en hästens". Något spec att tänka på i övrigt? Hur är Sovas priser? Jättetorsk att gå där? Tack osv. Godnatt Jag kör själv på en Lectus och är mer än nöjd med mitt köp, vet dock inte om dom har det märket på Sova. Hört annars att Carpe Diem är ruskigt bra....dom har nån modell som Sandö som ska vara riktigt nöt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Robot Unicorn: 304k hehehehe kan aldrig spela igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 4 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Strulade med en grinder ikväll. Ingen fattar hur sjukt det är, och dessutom var på det lobby. Man kan säga att jag har lobbygrindat hahahahahahah Citerat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 4 December , 2010 Rapport Share Postad 4 December , 2010 Strulade med en pokerspelande tjej ikväll. Ingen fattar hur sjukt det är, och dessutom var på det nattklubben lobby. Man kan säga att jag har lobbygrindat hahahahahahah HAHAHAA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 4 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts