Metaddict Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 Jag slår eran färjanhistoria. Jag slog en dag på TVn och vem ser jag där om inte min klasskamrat från gymnasiet Mikael, som visst är på kryssning med sin nya (och inte sådär överdrivet snygga) tjej. Fint tänker jag. Problemet visar sig dock när man får reda på att dom är på denna kryssning för att tjejen och hennes kompis absoluta favorit band, nått norrlänskt emobögrock band med typ 4 fans, ska spela. Jaja, det går säkert bra. Mikael verkar ta det med en klackspark. Skippa framåt ett par timmar. Konserten spelas och dessa brudar står längst fram och skriker. Micke är måttligt road. Efter spelningen så börjar tjejerna klänga på killarna, medans micke får sitta ensam vid ett bord. Kameran lyckas fånga ögonblicket när tjejen berättar att hon och kompisen gärna följer med på en "privat efterfest" på rummet, såfort dom fått Micke att somna... Dagen efter är Micke inte längre ihop med sin tjej. Hahaha det där var nog det enda hela avsnittet jag såg. Kommer ihåg att man dels tyckte synd om killen och dels inte kunde fatta hur jävla blåst man måste vara för att ta den där skiten. Skabbiga brudar och riktigt skabbigt band med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 Blir sjukt nyfiken på vilket band det var. Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrbister Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 måste ge cred för en episkt afton tillm grapparna som jobbar in en trevlig afton sas. cole hälsar och tackar. gott jobb imorognn kör vi jobba. jobba Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 25 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150267993485187&set=a.10150295131105187.531730.698210186 åh helvete vad sjukt, kikade en bekants bild så ser man ovan nämnda kille Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 Soffan keep em comin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 Man vet att det är fest när en tjej med kuk viskar en i örat "joo kän fakk mi fo fjeee" Sitter nu på hongkongs flygplats och väntar på emilo_15 så kkmr nån jävla guling och rycker min ström till datorn och stoppar i sin. Då kom dalmasen fram ur mig och jag fick tillbaka min jävla ström Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 Man vet att det är fest när en tjej med kuk viskar en i örat "joo kän fakk mi fo fjeee" Sitter nu på hongkongs flygplats och väntar på emilo_15 så kkmr nån jävla guling och rycker min ström till datorn och stoppar i sin. Då kom dalmasen fram ur mig och jag fick tillbaka min jävla ström Hehe najs. Fick han en redig bitchslap eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 Fick smaka på falukorven! Nu sitter jag här med en varm kopp av nånting från café och väntar på att "SOFFAN" ska laddas klart sen ska det mysas till det. Såg ut som punken och korvas som gäster... spännaaaandeee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 Man vet att det är fest när en tjej med kuk viskar en i örat "joo kän fakk mi fo fjeee" Sitter nu på hongkongs flygplats och väntar på emilo_15 så kkmr nån jävla guling och rycker min ström till datorn och stoppar i sin. Då kom dalmasen fram ur mig och jag fick tillbaka min jävla ström tjej med kuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 hur hittar jag soffan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 hur hittar jag soffan? http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1555608#1555608 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 tjej med kuk? http://en.wikipedia.org/wiki/Ladyboy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 Allt är så mycket sjukare än man kan tro! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 Allt är så mycket sjukare än man kan tro! tror jag fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 tror jag fattar Det tror inte jag, för inte ens jag fattar vad jag menar eller mer =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 checka precis in på hotellet i hongkong med emilio. va så sjukt kass service och hela fadderullan så jag lacka ur och mörda emil och nu ska jag hoppa från fönstret. Väl mött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 hur återställer man om man råkat komma åt nåt som gör att skärmbilden blivit vriden? dvs bilden ligger ner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 hur återställer man om man råkat komma åt nåt som gör att skärmbilden blivit vriden? dvs bilden ligger ner Nyktra till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 Man vrider huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 Svin Hittade hur man gör i win7, men det gäller min syster och hon använder nåt äldre os, gissningsvis win XP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 sena grappar nån som vill sälja ftp dollar till mej asap? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 känns det förvridet ekan? sitter i valet och kvalet om man ska slå i sig hela glöggflaskan + ett gäng öl och bli full både idag och imorn? ett jävla problem faktiskt. om min plan går igenom imorn så kmr jag ha nattbesök här och det värsta jag vet är att vakna upp med någon man inte känner efter en tvådagars. hur jag mår då är de väl bara gretko som fattar i guess. men samtidigt är det ju kul att vara full.. så frågan är om det är värt det? ekan får avgöra typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 Klart du ska dricka glögg! det är jul å då dricker man glögg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 det värsta jag vet är att vakna upp med någon man inte känner efter en tvådagars fyfaaaaan vad sjukt sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts