emop1 Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 akta dig för dom där...golddiggers lr va dom kallas haha ja är hon en sån så är hon ju ute efter fel person. mvh shahin1610 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 inatt jagades det länge. gick bra till slut! sjukt rolig helg. pokeremil var å hälsade på och vi festade i lördags. de var verkligen en svinkul kväll. roligaste festen på länge! fick idag reda på att en av stadens snyggaste tjejer tycker jag är skitsnygg. (brag osv) en riktigt jävla bra dag! TELL ME TELL ME. Jag hooka upp med en skitsnygg tjej här i patong, hångla upp henne till månen och sen när vi skulle dra hemåt så försvann hon. Blev knäckt och tröst åt donken och gick hem och runka mig till söms istället. fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 är skitsugen på att strypa emop1 i ren avundsjuka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 träffade nämligen tjejen hehehehehehehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanSmb Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 inatt jagades det länge. gick bra till slut! sjukt rolig helg. pokeremil var å hälsade på och vi festade i lördags. de var verkligen en svinkul kväll. roligaste festen på länge! fick idag reda på att en av stadens snyggaste tjejer tycker jag är skitsnygg. (brag osv) en riktigt jävla bra dag! Nu blev jag nyfiken! shooot! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanSmb Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 TELL ME TELL ME. Jag hooka upp med en skitsnygg tjej här i patong, hångla upp henne till månen och sen när vi skulle dra hemåt så försvann hon. Blev knäckt och tröst åt donken och gick hem och runka mig till söms istället. fml Så de andra tjejerna/tjejkillarna längs gatan dög inte att dra hem i ren frustration för en fin man som dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 psst luap du kan inte fixa rbdeal på europoker ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 inatt jagades det länge. gick bra till slut! sjukt rolig helg. pokeremil var å hälsade på och vi festade i lördags. de var verkligen en svinkul kväll. roligaste festen på länge! fick idag reda på att en av stadens snyggaste tjejer tycker jag är skitsnygg. (brag osv) en riktigt jävla bra dag! Bor du i Svedljunga, population 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 Bor du i Svedljunga, population 4? exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 23 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 A+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Så de andra tjejerna/tjejkillarna längs gatan dög inte att dra hem i ren frustration för en fin man som dig? Jag jagar bara svenska och norska 92or.. För dom är gratis Och fick btw reda på vem emop1s beundrare var igår av hon som fick all infon först. Så nu är det mysteriet avklarat! Jag trodde dock det var en annan tjej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Bahamas någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 24 November , 2010 Rapport Share Postad 24 November , 2010 hej dagboken, jag är glad och mår bra, på en tisdag efter en hård helg. Vet inte när det hände sist. Lycka till på touren alla som är ute och krigar tack för ordet, mvh jesu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 24 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 24 November , 2010 Rapport Share Postad 24 November , 2010 egentligen ingen utav dem bara skrev så för att vara häftig typ.. men fick jag välja så tar jag ferguson tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 24 November , 2010 Rapport Share Postad 24 November , 2010 fick hem ett handskrivet brev från tallkotten igår som han skrivit på fyllan i thailand och skickat hem. beyond såklart. får se om jag kan greja en kamera och lägga upp det sen om kotten godkänner. så sjukt är inte brevet faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 24 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 24 November , 2010 Rapport Share Postad 24 November , 2010 egentligen ingen utav dem bara skrev så för att vara häftig typ.. men fick jag välja så tar jag ferguson tror jag. Antar att vi pratar om Alex Ferguson? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 November , 2010 Rapport Share Postad 24 November , 2010 Blev en pott på hundratusen (100000) med kung kung mot ess kung och jack jack. Kom en jack. fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 24 November , 2010 Rapport Share Postad 24 November , 2010 Det har ar ratt trad att fraga vem robin filppu ar. Han vill bli van med mig pa fb och manga av er kontorister ar just detta. Forklaraing till vem denna sjuke manniska ar tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 24 November , 2010 Rapport Share Postad 24 November , 2010 lol filppu har även addat en del polare till mig som vars föräldrar varit hockeyproffs och skrivit en del märkliga saker. verkar vara riktigt efterbliven, trodde att han var en level först Edit: wööööööö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 24 November , 2010 Rapport Share Postad 24 November , 2010 ignora bara. det är kanske roligt en kvart att va kompis med honom och se vad han skriver.. men han slutar ALDRIG att skriva och tjatar hål i huvudet på en. han är riktigt härlig.. han var bla med i talang och spelade nationalsången på keybord med förbundna ögon... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 24 November , 2010 Rapport Share Postad 24 November , 2010 Det har ar ratt trad att fraga vem robin filppu ar. Han vill bli van med mig pa fb och manga av er kontorister ar just detta. Forklaraing till vem denna sjuke manniska ar tack... Det borde ju vara en nobrainer eller är det bara mig du inte accepterar om du inte känner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts