Elitloppet Postad 18 November , 2010 Rapport Share Postad 18 November , 2010 Vi borde styra Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 18 November , 2010 Rapport Share Postad 18 November , 2010 Vi borde styra Vegas. paxx inte boka¨ EDIT: Mvh Luap FakeEDIT2: Harpuni pokar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 18 November , 2010 Rapport Share Postad 18 November , 2010 Spöat amerikanska soldater i tequilarace här i patong. Nån stort jävla amerikanskt krigsfartyg som är här och soldaterna är på R&R i Patong. En vecka i detta rövhål på jorden sen back to grind i Macau när emilo_15 landar i HK 26-27/11. Förhoppningsvis kommer min lilla korv gretko efter han scooopat hem ept barcelona 8-) Annars skickar jag emop1 med kniven och läderkeps efter han. Man vet att det är fest när man kl07.20 skriver ett handskrivet brev på engelska till emop1, kutar till 7-eleven och köper frimärken och postar hem skiten :S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 18 November , 2010 Rapport Share Postad 18 November , 2010 Pax att inte bli utfryst eller ta tag i det. Rostar Lupenius. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 18 November , 2010 Rapport Share Postad 18 November , 2010 Pax att inte bli utfryst eller ta tag i det. Rostar Lupenius. Vart i asien är du mr.butabi? Kom och bjud mig på en dopad drink Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 18 November , 2010 Rapport Share Postad 18 November , 2010 Vart i asien är du mr.butabi? Kom och bjud mig på en dopad drink Önskade jag hade dig på msn, tjatade ihjäl mig på Mr Watte och Whållen att träffas. Men så blev d inte. Drog från Laos till London preics, framme efter 42h . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 18 November , 2010 Rapport Share Postad 18 November , 2010 Kroon hur kan du vara överallt, nu tom i GSL Season 3 http://www.gomtv.net/2010gslopens3/schedule/ (3e bracket, längst upp till vänster) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 20 November , 2010 Rapport Share Postad 20 November , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 20 November , 2010 Rapport Share Postad 20 November , 2010 kroon goes dans: http://fuldans.se/?v=yxkxtckecu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 Kroon hur kan du vara överallt, nu tom i GSL Season 3http://www.gomtv.net/2010gslopens3/schedule/ (3e bracket, längst upp till vänster) kroon goes dans:http://fuldans.se/?v=yxkxtckecu 8-) 8-) Blir sky city-grind ikväll! Har ett dubbelrum, så om nån vill komma hit och grinda samt splitta notan så är ni hjärtligt välkomna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 Önskade jag hade dig på msn, tjatade ihjäl mig på Mr Watte och Whållen att träffas. Men så blev d inte. Drog från Laos till London preics, framme efter 42h . Vafan är du påväg hem?? Sådär kan du ju inte hålla på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 8-) 8-) Blir sky city-grind ikväll! Har ett dubbelrum, så om nån vill komma hit och grinda samt splitta notan så är ni hjärtligt välkomna! Hur hamnade du där? Nåja, jag kommer runt 1830 är jag där. HOJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 Vafan är du påväg hem?? Sådär kan du ju inte hålla på Förvånar mig inte om jag är i närheten om en månad eller två. . C till att få fram min msn via whoevah så kan vi ha fina snaxxet. Bor och är i Lund atm. Kom hem igårkväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 8-) 8-) Blir sky city-grind ikväll! Har ett dubbelrum, så om nån vill komma hit och grinda samt splitta notan så är ni hjärtligt välkomna! Jag, Martinnuts och Shahin lär väl vara på arlanda nånstans efter 8snåret imorgon bitti. Vi kommer nog och IRL-railar dig när du finalbordar nånting sjukt. Finns det en minibar i påsen på ditt hotellrum? Sky city limit is the only limit... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 Hur hamnade du där? Nåja, jag kommer runt 1830 är jag där. HOJ Vafan, kontooret då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 21 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 Jag, Martinnuts och Shahin lär väl vara på arlanda nånstans efter 8snåret imorgon bitti. Vi kommer nog och IRL-railar dig när du finalbordar nånting sjukt. Finns det en minibar i påsen på ditt hotellrum? Sky city limit is the only limit... Fan vad nervös jag blir, knappt hämtat mig sen jag träffade dig och izy senast. Ser fram emot morgondagen med skräckblandad förtjusning! Mvh Kroonildur1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 Fan vad nervös jag blir, knappt hämtat mig sen jag träffade dig och izy senast. Ser fram emot morgondagen med skräckblandad förtjusning! Mvh Kroonildur1 Rekommenderar att söka på Sky City på spotify, och sedan lyssna igenom alla låtar tills vi anländer med våra bomber. Jinx deluxe... Mina favoriter: 1. City in the Sky - The Staple Singers 2. Sky City - Leo Brazil and his Twitch 3. Big Sky City - Lol Hammond Mvh Nicolas Vegaz89 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 21 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 21 November , 2010 Rapport Share Postad 21 November , 2010 Jag älskar att Ongame har en ny HU-policy som ingen följer. Idag är en sån dag som man faktiskt små-ångrar att man spelar för en sajt och måste sköta sig. Nä, men det är lite frustrerande att Ongame inte implementerade den i klienten rakt av. Hade gjort livet lättare för både spelare och skins.. Bör dock inte ta lång tid innan folk börjar fatta, men idag blir det nog ingen action whatsoever Det beror väl på att de flesta inte vet om det! Kollade mailen nyss och hade inte fått något där, kollade också snabbt på mitt skins hemsida och inget där heller. Kollade dock inte jättenoggrant! Spelade kanske 1k händer idag också och märkte ingen skillnad! Lust att berätta vad policyn går ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 Jag, Martinnuts och Shahin lär väl vara på arlanda nånstans efter 8snåret imorgon bitti. Vi kommer nog och IRL-railar dig när du finalbordar nånting sjukt. Finns det en minibar i påsen på ditt hotellrum? Sky city limit is the only limit... Ni är välkomna! Rum 535! Minibar finns självklart till ert förfogande. Gretko sover atm, så kunde vara kul att väcka honom genom att ni kommer in och skriker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 inatt jagades det länge. gick bra till slut! sjukt rolig helg. pokeremil var å hälsade på och vi festade i lördags. de var verkligen en svinkul kväll. roligaste festen på länge! fick idag reda på att en av stadens snyggaste tjejer tycker jag är skitsnygg. (brag osv) en riktigt jävla bra dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 22 November , 2010 Rapport Share Postad 22 November , 2010 inatt jagades det länge. gick bra till slut! sjukt rolig helg. pokeremil var å hälsade på och vi festade i lördags. de var verkligen en svinkul kväll. roligaste festen på länge! fick idag reda på att en av stadens snyggaste tjejer tycker jag är skitsnygg. (brag osv) en riktigt jävla bra dag! akta dig för dom där...golddiggers lr va dom kallas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts