Limmet Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Köp en MacBook folks! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Hade samma grej på min 3 månader gamla vaio. Ta bort batteriet i nån minut och sätt dit det igen så borde det funka (konstigt nog). Haha jag ringde supporten, gjorde som du sa och det löste sig Smart man är ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Chan ser lagom road ut när jimmy spikar ett A på rivern i wsop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Chan ser lagom road ut när jimmy spikar ett A på rivern i wsop Han visste nog inte att det var jimmy. Sitta och hoppas vinna flippen liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Köp en MacBook folks! ++++++++++++++ folk är inte så smarta alltid... trots att de verkar vara det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Vill bara passa på och tacka för tipset ang. kpet av en vaio laptop. Drygt 2 månader gammal och den enda funktionen jag har just nu är att den gröna lampan endast blinkar till man man trycker på powerknappen. Grymt köp POAIhuDAJADHJADHLADDHJHADJLHDAJLAD Orka grina över en laptop, går väl 2-4st på ett år ändå?S: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Chan ser lagom road ut när jimmy spikar ett A på rivern i wsop Hahaha riktigt roligt, kollade på det precis. Norm i hög form! Och chan blev typ riktigt steamad, började grina som fan på dealern. Lite synd att dom inte fick med hela handen. Var ganska sjuk. Orkar inte kolla i anteckningarna för exakta sizes men iaf. UTG öppnar, jag i mitt pos synar med AK, SB 3 bettar, Chan kallsynar i BB, UTG synar, jag såsar in. SB steker och viker JJ. Chan synar ganska omgående, utg viker. 11,30 in http://www.pokertube.com/free-poker-videos?movie=14855&title=WSOP_2010_ME_Ep05_1_2&player=1&FreeText=wsop&list=103 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Orka grina över en laptop, går väl 2-4st på ett år ändå?S: du är skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 kungliga kommentatorer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Hahaha riktigt roligt, kollade på det precis. Norm i hög form! Och chan blev typ riktigt steamad, började grina som fan på dealern. Lite synd att dom inte fick med hela handen. Var ganska sjuk. Orkar inte kolla i anteckningarna för exakta sizes men iaf. UTG öppnar, jag i mitt pos synar med AK, SB 3 bettar, Chan kallsynar i BB, UTG synar, jag såsar in. SB steker och viker JJ. Chan synar ganska omgående, utg viker. 11,30 in http://www.pokertube.com/free-poker-videos?movie=14855&title=WSOP_2010_ME_Ep05_1_2&player=1&FreeText=wsop&list=103 LOL hur fan spelar karln? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Hemma i lund nu. Fyfan vad jag har saknat mitt kontor! Man märker det först när man sitter här. Imorrn blir det Malmö Open, hoppas det kan bli skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 börjat kolla på White collar.. jävligt skön serie hittils.. bara sett 3 avsnitt dock. blir ett gäng till nu. ty för tipset Ante! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Hej! Varit i kroatien en vecka på lite semester. Guld. Nu blir det en session som avslutas på måndag morgon. God lycka till er andra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Tar det här då det ändå diskuterats serier ganska nöjligen. Human Target, någon som sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Jaha, då ligger man absolut sist inför dag 2 i malmö open. Maken till kortkall har nog ingen nånsin varit. Är helt seriös med att jag värdebetat/raisat _tre_ gånger på hela dagen . Ska bli skoj att åka dit och donka ut sig nån av de 3 första händerna iaf... Vi hejar dock på jimpa och norinder som båda är ruggigt bra med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 27 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 På plats i Liverpool!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 AVIS hyra bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 så sjukt det kommer bli när jimpa vinner över norinder i hu'n bustade själv efter 5 händer, std å sådär. fick iaf låna jimpas bil å åka iväg och tiltshoppa golfklubbor. det gick bra iaf, blev cleveland för hela slanten och det ska bli riktgit kul att få prova dem på bana Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 hyra bil? att man ens orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 28 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 På plats i Liverpool!!!!! Ha det så kult på Anfield Road. Bär tröjan med samma stolthet som på F12... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts