tallkotten Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 hahhahha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 hahahahha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 blesch för övrigt, stuck en tolva idag för tillfället. Ska försöka slita igen skiten på MrJimmys vis lite senare tror jag. Maratongrind osv. Nån som vill lira mig lite HU senare ikväll btw? 2-4 bord, NL400-NL1k, en timme eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 blesch för övrigt, stuck en tolva idag för tillfället. Ska försöka slita igen skiten på MrJimmys vis lite senare tror jag. Maratongrind osv. Nån som vill lira mig lite HU senare ikväll btw? 2-4 bord, NL400-NL1k, en timme eller nåt. Sida? Är du sugen på omaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 hahaahahhaha vafaan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 Sida? Är du sugen på omaha? Kan lira lite varstans. Ongame, boss, Ftp, Stars iaf. Omaha kan jag inte, vore väl 1/2 kanske : ) GULD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 ahahahahhaha :mrgreen: kungarnas kung Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 ååååååh fy helvete :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 Hahahaha! Hade ju dock varit mycket roligare om Olas huvud var kvar! (antar att det blir löst inom den närmsta halvtimmen btw) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 Tänkte faktiskt göra med Olas huvud först, men bilden ville inte sparas ner rätt ^^ Fast sen när jag tänkte efter blev det imo jättemycket sjukare och roligare med emop1 istället Edit: Man ser nästan hatkärleken i emops blick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 Hahaha.. Men jennez är glad, som alltid =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 Hahaha.. Men jennez är glad, som alltid =) Äh, kan man inte bjuda på sig själv är det ju inte mycket som är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 Vff'sen känns riktigt fräna. Dock känns dom lite stora trots att jag mätte fötterna innan och gick efter mallen på hemsidan. Beställde precis ett nytt par en storlek mindre. Återstå att se ifall de känns bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 Nu är jag sådär gul att man knappt kan prata om det i helvete. Jag är dum i huvet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 Går inte att beskriva hur cpsjukt allting är. Ingen fattar utom EH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 Nu är jag sådär gul att man knappt kan prata om det i helvete. Jag är dum i huvet :(:(:(:(:(:(:(:(:( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!! Nu har man sett allt. Poker-xxxman... Finns inte ens på kartan hur sjukt det är! ....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 . utveckla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!! Nu har man sett allt. Poker-xxxman... Finns inte ens på kartan hur sjukt det är! ....... Rent jävla guld ju. Satt på ett fik och käkade frukost och höll på att sätta mackan i halsen när en bild på poker-xxxxman visade sig. Episk titel på artikeln dessutom. Gick obv å köpte mig en tidning och gick in på bibloteket och skulle scanna in, de hade såklart ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 Rent jävla guld ju. Satt på ett fik och käkade frukost och höll på att sätta mackan i halsen när en bild på poker-xxxxman visade sig. Episk titel på artikeln dessutom. Gick obv å köpte mig en tidning och gick in på bibloteket och skulle scanna in, de hade såklart ingen PMar länk ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 PMar länk ^^ gimme plz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 utveckla Kom in på msn eller skype :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 hahahahahaah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts