Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit

Luap

Recommended Posts

• Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

sådärdå, på tåget mot sthlm för att möta upp inga mindre än kontorets ägare F Luppén med hangaround.

det är faktiskt skidresa på agendan, och jag räknar kallt med att luppen bjuder på första extremvurpan. bland mycket annat ska han tydligen vara en baddare på att simma med brädan. annars förväntar jag mig att lonnmar gör 720 i sömnen och att hahoop fortfarande har extrema problem med sin egen dialekt. kommer bli grymt detta. bara man inte fryser ihjäl vill säga.

mtp att vi förmodligen kommer grinda en liten aning också så skriver jag in mig som gäst i kontoret för en vecka. hedrar mig själv osv.

annars är jag lite ledsen nu för att jag med mycket stor sannolikhet bubblade en tenta igår :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har det hänt saker på gc-fronten iaf. PK och jag har värvat in KungKroon som en riktig outsider, denne kommer nu dela boende med oss och mannen, myten, legenden EA som jag aldrig tidigare träffat. Blir supernice! Hoppas vi får stället vi kikade på bara, såg riktigt nötigt ut.

Imorn bjuder PK på middag. Vet inte vad man ska förvänta sig riktigt.

Oh btw, jag miniplussade idag. Om KK stått vs TT i 3,5k porren på 2k hade man varit riktigt nöjd. Men det gick ju såklart inte. GN!

Länk till kommentar

Luap, tycker du inte det känns väldigt dåligt prioriterat att snåla på sin tandhälsa samtidigt som du lägger iväg sjukhusstora summor på utgångar utomlands osv?

Whaaaat? Nu superlevlar du oss va Ema?8-)

Oh btw, jag miniplussade idag. Om KK stått vs TT i 3,5k porren på 2k hade man varit riktigt nöjd. Men det gick ju såklart inte. GN!

Gött att det vände sen! Du lät lite småbitter när jag skulle slagga, kan inte tänka mig att du låg bra till als då :-) Ses ikväll!

Länk till kommentar

Luap, tycker du inte det känns väldigt dåligt prioriterat att snåla på sin tandhälsa samtidigt som du lägger iväg sjukhusstora summor på utgångar utomlands osv?

Jag hänger inte riktigt med nu, för tandläkaren ska jag till hursomhelst. Dock har jag väntat alldeles för länge eftersom "familjens tandläkare" bröt armen precis innan jag skulle få tid. Bör ha tagit tag idet direkt bokat tid hos någon annan, men det blev aldrig av. Tänkte unna mig lite mer om det går fint den här månaden dock.

Och på tal om sjukhusutgångar vet jag inte riktigt vad du syftar på. Brände inte mer än någon annan i Vegas direkt. Blev jag just levlad eller vad händer? :)

Länk till kommentar

Gött att det vände sen! Du lät lite småbitter när jag skulle slagga, kan inte tänka mig att du låg bra till als då :-) Ses ikväll!

Jovars. Backade ändå 3k för sessen så lite bitter var man väl kvällen igenom sas. Men tog igen en del på slutet ja.

Hade kunnat bli lite finare results om inte följande fina HU-match utspelat sig på boss nl400.

Kommer in en fin liten kille o köper in 200€. Tar inte många minuter innan han dubblar upp med 92 på 267 emot min J7.

Vi grindar på och jag tömmer honom. Han laddar på 200 fräscha. Får honom all-in med K6 på 8667 efter att han checksynat flop och checklastat turn. Han har A5 som hittar en nia på river för stegen.

NÄSTA hand kikar jag ner på kungarna på bb. Han limpar. Jag slår upp. Han syn.

Flopp 359 med två ruter. Vi hamnar all-in. Han har DAM DAM. River dam.

Sit out. Touché.

Länk till kommentar

Sitter en 55/4 kille på två nl$2k som verkar ha en alldeles för stor pottknapp och härjar på ongame atm. Dessutom instareloadar han $2k som om det vore tjugolappar. Redan grindat 4h i sträck och är rätt slutkörd, men nu kan jag ju fan inte sluta.

Det här kan bli en lång och dyr kväll..

Länk till kommentar

Sitter en 55/4 kille på två nl$2k som verkar ha en alldeles för stor pottknapp och härjar på ongame atm. Dessutom instareloadar han $2k som om det vore tjugolappar. Redan grindat 4h i sträck och är rätt slutkörd, men nu kan jag ju fan inte sluta.

Det här kan bli en lång och dyr kväll..

Vågar man fråga vem fisken är?

Länk till kommentar