Watoz Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=46091 Hahah, äkta syskonkärlek! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=46091 Kungligt! Köer bara köer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipstutten Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 maat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 hej, ska spela idag. hemma hos en kompis vid namn ollon. satsar på ett 8h+ pass. ni fattar. året har börjat even för mig hittils.. dock bara spelat två sessioner. är sugen på GC som fan , men vet inte om jag klarar av att åka iväg å festa å leva misär nå mer än på ett tag.. men som jag sa tidigare, om nån av mina kumpaner watoz lr korv åker så blir ja med till 100 prolle. så watoz får ta å bestämma sig. tänk alla snygga brudar du kmr ligga där med din monsterpitt watox. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 För de första har jag en liten balle Och för de andra får jag aldrig ligga iaf. Och för de tredje hoppar jag gc. Jag måste verkligen rycka upp mig och detoxa och inte dra iväg å kröka sönder min redan sargade kropp. Så jag funderar på att dra iväg själv nånstans och bara tokchilla. Aldrig rest själv och skulle verkligen vilja prova på de. Så ni ensam-resare där ute, ge mig lite tips osv. Har gått i dessa tankar många ggr förut men de har lixom aldrig blivit av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Ska krävas en Jimpa för att dra ut Ebi. Edit, du höll? Stod! Blev dock inte heinze lol ...episikt batel mellan turgudarna n'r dom best'mde vem som skulle vinna den handen. =) Nu är det klargjort iaf den finaste var ju när de hade AA och JJ, en annan hade AJ men båda lyckades hitta sina set trots detta bara i skåne:roll: Pöh! http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=46091 Kungligt =D Men vad är det för jävla lista? Vad finns det för vinning att skriva ut allt det? Samt att spara på skiten. Spelade några händer mot ebi idag igen, fick inget 4tal :S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Drömde att jag kom till en middag på GC och jag fick äran att sitta mellan watoz och emop1. jello var där också. han var med joh@n som tydligen var en riktig legen på pf, kallades även snabelsnabel. Såg ut att bli riktigt epic så det är nog bara att packa väskorna edit: ivar och jimpa var med och körde givar på middagen om enorma summor. det var någon form av ölspel med insats igång men insatsen räckte obv inte för skåningarna. dom drog ett kort, ivar hade vinst på klädda och jimmy resten. jimmy slänger upp en 7a och ivar ler lite och säger "fan va nära". gretko var fotograf också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 haha, har man blivit av med titeln som största liveturare då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 gott nytt år förresten kontoret! ja ni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 haha, har man blivit av med titeln som största liveturare då i korvens ögon kommer du nog alltid att inneha den titeln Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 verkar inte bli nå gc för vår del... watte blir inte med å tveksamt om korv åker med heller.. och jag ska börja megagrind from söndag med vadslagning.. så gul och grindar ingenting atm så nåt måste göras. äckliga jävla horspel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 PE(the man): http://www.europeanmastersofpoker.com/Tournaments/Lissabon.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Clempa har också meddelat sin frånvaro på GC, tydligen trött på att resa Blir bara du o jag PK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Grävlistan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Grävlistan Haha, Rooney som röstat in nyaste tillskottet måntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Haha, Rooney som röstat in nyaste tillskottet måntro? Smällde in den igår när jag satt och misärgrindade en superfisk på ett bord två timmar. Hur svårt kan det va liksom? För övrigt tiltade jag sönder och drog trots att han hade deg kvar. HU var nog inte min grej ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 vadå? ska ingen här till gc nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 vadå? ska ingen här till gc nu? Jag tar upp studierna igen där ngnstans, så jag var aldrig med någon gång. Vad jag har hört ser det dock mörkt ut för många, men jag tror att pk och puni ska dit iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Jag tar upp studierna igen där ngnstans, så jag var aldrig med någon gång. Vad jag har hört ser det dock mörkt ut för många, men jag tror att pk och puni ska dit iaf. Turredonks, klart dem ska dit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Hej dagboken! Ett tag sen jag skrev. Anledningen är att jag känner mig tvingad att skriva resultat och jag var rädd för jinxen men efter en sjuk start följt av några småsegare dagar så är jag inte rädd för J Jinxén längre. Har grindat på som fan med över 15k händer än så länge och det känns som att mitt månadsrekord på 31k händer ligger i farozonen att bli slaget sas.. Angående GC så tror jag emop ångrar sig ändå och hänger på, samma med Watte.(Du kan ju ta det lugnt på GC också) Stålet har ju varit lite småsugen i skymundan så vi får hoppas att han och Primören lr nåt hakar på. Sen så är ea_0707 sugen så det är inte helt omöjligt att det blir ett hyfsat gäng ändå. och +1 på Meta osv, jag och Puni är defintivt favoriter i turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Hej dagboken, igår bustade jag ur pca main. Jag satt med två yxor och den andra killen hade ett ess och en dam. Vi rensade upp det före floppen så att säga. Satsade allt redan innan första tre korten Tyvärr kom både damer och ess på såväl flop som turn och river. Sen drack vi massa bahama mamas. Det smakade gott! Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 och +1 på Meta osv, jag och Puni är defintivt favoriter i turneringen. Instämmer, är det någon som ska till aussie btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Tjena DBn! Man kan väl säga som så att hela PKs månadspluss kommer ifrån mig. Riktigt standard. Angående GC så vore det ju helt sjukt om inte emop medverkar på emop... Funkar ju bara inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 emop1 har sjukaste nicket på pf.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 På väg upp från tvättstugan hör jag fästmön nynna bakom mig.... "Meta meta mendieeta" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts