-PK- Postad 21 December , 2009 Rapport Share Postad 21 December , 2009 Hej alla grinders! Tänkte dra ner till Christmas poker week i mellandagarna. Har planerat att spela main sålänge jag kan sälja av %. Inköpet är 20000+900 och jag har tänkt sälja 10%-andelar för 2500:-/st. Kontakta mig via PM om ni är intresserade. Glödhet efter MCOP-vinsten så jag räknar med en framskjuten placering Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 21 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2009 Känner mig givmild. Tar en tia! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 23 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 23 December , 2009 Rapport Share Postad 23 December , 2009 Snart upp en hundring för dagen. Easy game! Beeing Luppen sas. Unfrickintouchable. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 23 December , 2009 Rapport Share Postad 23 December , 2009 Snart upp en hundring för dagen. Easy game! Hur mkt är du upp nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 23 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 löjligt va rika ni är i denna db alltså. god jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 löjligt va rika ni är i denna db alltså. god jul! God Jul Emopen. :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 löjligt va rika ni är i denna db alltså. god jul! +1 gretko emop och jag fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 +1 gretko emop och jag fattar Är God jul erat internskämt? God jul iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Är God jul erat internskämt? God jul iaf! usch god jul iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2009 God Juldag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2009 Många sökte, få blev utvalda. Egentligen var det ett rätt självklart val när det kommer till kritan. TheOfficeSE eller FjortisDisco håller ju fan inte måttet liksom. Vill i alla fall passa på och välkomna Ludvikadelen till vår fina gemenskap. Ludvikakontoret kommer att stå för det spelteoretiska här i dagboken, då vi andra inte riktigt håller måttet. De som basar över ludvikadelen är : Korven EmopEtt Watoz Välkomna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 Hej vänner! Det är jag som är Korven, mitt riktiga namn är John Watz. Watox kusin dvs. Jag gillar att se floppar och turns, men även en del rivrar och framförallt showdowns. Ni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 Jag skulle vilja passa på att framföra ett tack härifrån Ludvika. Idag vankas de barkfylla även i dalarna. Men om några dagar när man är återställd så kommer jag att släppa del 1 i "Watoz GTO-skola". Håll till godo. Ha en fortsatt trevlig jul kära vänner och bekanta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 nu kanske det blir lite mer surr här i dbn:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 god lycka ludvika Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2009 god lycka ludvika Vi då? Fittskalle :S:S:S:S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 Vi då? Fittskalle :S:S:S:S kolla inlägg #2 i denna tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 Hej Då jag extraknäcker som emop1(ett)ssssssss sekreterare blev jag ombedd att skriva en kort men utförlig presentation. Hej Det är jag som är emop1, jag gillar flopar turns och rivers men inte showdowns. Mitt mål med livet är att ta över pf.nu med mina kumpaner samt att börja jobba som lokförare och simlärare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2009 kolla inlägg #2 i denna tråden! Förlåt F GlenFiddichén som talar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 Förlåt F GlenFiddichén som talar Ta emot förlåtelsen för Jesu Kristi skull. I Faderns och Sonens och den heliga Andens namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2009 Jag vill även passa på att välkomna ades_va som praktikant här på kontoret. Han kommer att sköta telefonen samt svara på mer triviala frågor här i dagboken. För övrigt är han fritidsforskare inom hacking och hackersaker. Välkommen till gänget ades! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 Roligt att även ades joinar, de var ett tag sedan han hängde på pf. Men han älskar spel över allt annat så är ganska säker att han hänger här dagligen och läser iaf. Han är jävligt konstig och speciell men är väldigt bra på de han gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts