ulaf Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 hej dagboken, idag har jag varit snäll igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Tjena dagboken! Nu ska jag snart ner och repa, och sen blir det turregrind för hela slanten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Tjena dagboken! Bra utgång igår. Ikväll blir det nog grind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 tjena dagboken! årsrekordbackdag i förrgår, ännu sämre igår, idag siktar vi på nya lågpunkter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 tjena dagboken, fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Förstår att alla vill vara en del av kontoret men lugna ner er nu homies Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 tjena dagboken, Ny klippt och frän mvh gretko Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Hur menar du då? Notera smileyn... Det var inte så seriöst menat. Var väldigt nöjd med mitt spel (vilket jag långt ifrån alltid är). Låg topp 5 i princip hela turneringen igenom och hade rätt mycket otur sista dagen. Bustade till slut i en jättepott med A8 vs A9 på bräda 832, han hade flushdrag, så det var inget konstigt men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Låter glamoröst indeed. Bra resultat såklart, men i såna där turneringar kan väl nästan till och med Norinder casha? ; ) Softare motstånd helt klart, men framförallt i IPTn blev det hårt på slutet. Men jo, det är ju hela poängen att åka på de turneringarna... Turneringen innan var det hink mot hårt motstånd (WSOPE main). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Btw, har ingen mottagning alls på mobilen med tre, så vill någon nå mig får ni allt ta och ringa hahoop. Nummer fås via vänner sas FYI så är ju det hela poängen med att skaffa tre... Ingen kan någonsin nå en och man får med andra ord lira ifred Klubb Krukan är ett klockrent exempel, alla andra operatörer funkar klockrent, men tre är helkört Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Och sist men inte minst... Tack för alla välkomnanden Trevligt, trevligt... Galet att ni kunde citat ur Pokerlandet förresten. Jag såg den själv för nån vecka sen för första ggn sen den gick på TV. Lite nostalgi var det allt får jag erkänna... Värdelöst vetande är att det område jag bodde i några år senare har förfallit totalt... Fastighetsmarknaden i Vegas kraschade och en mängd områden har förfallit hårt. Huset jag bodde i var ute på exekutiv auktion när jag åkte förbi på nostalgitripp förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
McFishy Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Tjena dagboken! Ikväll blire grillning och förhoppningsvis ett ligg framåt midnatt . Stndrd mao! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Och sist men inte minst... Tack för alla välkomnanden Trevligt, trevligt... Galet att ni kunde citat ur Pokerlandet förresten. Jag såg den själv för nån vecka sen för första ggn sen den gick på TV. Lite nostalgi var det allt får jag erkänna... Värdelöst vetande är att det område jag bodde i några år senare har förfallit totalt... Fastighetsmarknaden i Vegas kraschade och en mängd områden har förfallit hårt. Huset jag bodde i var ute på exekutiv auktion när jag åkte förbi på nostalgitripp förra året Pokerlandet är klassikernas klassiker, sett den minst 10 gånger. Kommer svara "Tilta mig inte" så fort min telefon ringer från och med 12 Juni och framåt, på obestämd framtid, bara för att vara sådär baller som bara Ayhan kan nu när jag för första gången skall beträda Vegasmark. Nån gång då o då slänger jag även in ett "No this isn´t William" bara för att jag kan. Kommande WPT-tävlingar i Paris och Barcelona bör också kunna bli decent värde, inget du har inplanerat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 tjena dagboken!årsrekordbackdag i förrgår, ännu sämre igår, idag siktar vi på nya lågpunkter! och fortfarande fjräde rikast på pf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 och fortfarande fjräde rikast på pf knappt fjärde rikast i min egen dagbok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Pokerlandet är klassikernas klassiker, sett den minst 10 gånger. Kommer svara "Tilta mig inte" så fort min telefon ringer från och med 12 Juni och framåt, på obestämd framtid, bara för att vara sådär baller som bara Ayhan kan nu när jag för första gången skall beträda Vegasmark. Nån gång då o då slänger jag även in ett "No this isn´t William" bara för att jag kanHahah. Får la göra ngt liknande 12Juni o frammåt. Ska som std köra"- Vänta, vänta det kan bli en stor pott här." precis innan spya. Och svara "-2tusen.......dollarz" på alla pris/pengafrågor man får. Hihi, ska tanka poekrlandet igen nu, hihi Edit, 400kb/sek bah, zoom 13min beräknad nedladdningtitd, sjukt coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Hahah. Får la göra ngt liknande 12Juni o frammåt. Ska som std köra"- Vänta, vänta det kan bli en stor pott här." precis innan spya. Och svara "-2tusen.......dollarz" på alla pris/pengafrågor man får. Hihi, ska tanka poekrlandet igen nu, hihi Edit, 400kb/sek bah, zoom 13min beräknad nedladdningtitd, sjukt coolt Vem är det som frågar "Vad får du pröjsa för den här i månaden?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 pengar och pengar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Usch, börjar få ont i magen nu, detta kan bli jobbigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Det är inte Thorn i pokerlandet som är pf-Thorn? Vore så sjukt ballt. MVH Jag har lärt mig av proffsen att man ska sitta o vänta på dåligaspelare, o kommer det ngn bra spelare o sätter sig ska man sitta ut o skriva noty. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Pokerlandet är klassikernas klassiker, sett den minst 10 gånger. Kommer svara "Tilta mig inte" så fort min telefon ringer från och med 12 Juni och framåt, på obestämd framtid, bara för att vara sådär baller som bara Ayhan kan nu när jag för första gången skall beträda Vegasmark. Nån gång då o då slänger jag även in ett "No this isn´t William" bara för att jag kan. Kommande WPT-tävlingar i Paris och Barcelona bör också kunna bli decent värde, inget du har inplanerat eller? Haha, japp Ayhan är skön... Barca hade jag gärna åkt men hinner ej tyvärr Hatar Aviation Club Blir nog Hamburg, sen några veckor i Vegas i sommar för sjunde året i rad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Vem är det som frågar "Vad får du pröjsa för den här i månaden?" Allas vår Daniel Klangefeldt. Nära vän med framförallt Thuritz och Raymi. Jobbade som "lagpappa" när vi spelade för Team Eurobet och jobbar numera på GNUF/Betway. Trevlig prick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Allas vår Daniel Klangefeldt. Nära vän med framförallt Thuritz och Raymi. Jobbade som "lagpappa" när vi spelade för Team Eurobet och jobbar numera på GNUF/Betway. Trevlig prick. kung Mvh, luea_0708 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 innebär legatos intåg att leooooooo är utröstad? Obv! Förövrigt slår jag dig en pling i morrn punkas. Edit: Välkommen Legato till våran härliga och varma gemenskap vi har här på kontoret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Låter bra Watte, jag behöver bli riktigt grisfull... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts