XaaL Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 PK är han i svart linne va? Som säger att Unibet Party Always is Best! Japp! Citera
-PK- Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Trevlig video Skön grindstuga hade vi igår iaf. Att Luppen skulle springa absurt bra var väl ingen förvånad över att se men han var fan inte värst igår. Clementz sprang något oerhört högt över EV och hånen haglade rätt friskt när han fortfarande slog rekordback Butabi sprang riktigt jävla kasst och den lilla stund jag var på railen i hans match mot Maalik var larvig. Jag hittade lillplusset och Puni stog för dagens prestation när han var mer än 10BI i hålet och vände till ett fåtal BI upp. Kungen firar vändningen med en cider 05.00. Citera
Metaddict Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Trevlig video Skön grindstuga hade vi igår iaf. Att Luppen skulle springa absurt bra var väl ingen förvånad över att se men han var fan inte värst igår. Clementz sprang något oerhört högt över EV och hånen haglade rätt friskt när han fortfarande slog rekordback Butabi sprang riktigt jävla kasst och den lilla stund jag var på railen i hans match mot Maalik var larvig. Jag hittade lillplusset och Puni stog för dagens prestation när han var mer än 10BI i hålet och vände till ett fåtal BI upp. Kungen firar vändningen med en cider 05.00. WP Puni, trodde man inte om en pingisnörd Citera
Luap Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Postad 15 December , 2009 WP Puni, trodde man inte om en pingisnörd Waaaaaaaooooow Nu ligger en HU4rollz i luften. Inte direkt smart att utmana facit/spak/sprut/fighter-Puni Citera
Metaddict Postad 16 December , 2009 Rapport Postad 16 December , 2009 Waaaaaaaooooow Nu ligger en HU4rollz i luften. Inte direkt smart att utmana facit/spak/sprut/fighter-Puni Är med på en HU4rollz i biljard eventuellt. Citera
DrClemetnz Postad 16 December , 2009 Rapport Postad 16 December , 2009 Tack för en trevlig grindstuga KONTORET Citera
GG Postad 16 December , 2009 Rapport Postad 16 December , 2009 Tack allihopa! det var riktigt skönt att spela lite Citera
Luap Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Postad 16 December , 2009 Tack för en trevlig grindstuga KONTORET Ditto. Vem skickar jag saneringsräkningen till? Tack allihopa! det var riktigt skönt att spela lite ty själv! Citera
CarlDenStore Postad 17 December , 2009 Rapport Postad 17 December , 2009 Lastade iväg sex amerikanska laxar till AAstudent idag. Han var nästan sämre än vanligt adsasdasdasd osv Jag är inte AAstudent iallafall, fattar inte vart det där jävla ryktet kommer ifrån. Vad krävs för att bevisa det? En webcam-live-sändning medan han lirar? Visst. (Tack för msn-meddelandet förresten, schysst anklagelse. Har aldrig gjort annat än att vara trevlig mot dig.) Citera
DrClemetnz Postad 17 December , 2009 Rapport Postad 17 December , 2009 Ditto. Vem skickar jag saneringsräkningen till? Antar att de blir PK, då varken jag puni eller butabi har nårra pengar kvar efter missärstugan... Citera
Elitloppet Postad 17 December , 2009 Rapport Postad 17 December , 2009 Antar att de blir PK, då varken jag puni eller butabi har nårra pengar kvar efter missärstugan... Jag körde en kluns här hemma och det visade sig att blev Butabi som åkte på den. HÄHÄ Citera
KallOödmjukDiva Postad 17 December , 2009 Rapport Postad 17 December , 2009 Jag körde en kluns här hemma och det visade sig att blev Butabi som åkte på den. HÄHÄAjmen. Lägg städningsbetalningen på nl100 spelaren. Känns ju rättvist. Citera
DrClemetnz Postad 17 December , 2009 Rapport Postad 17 December , 2009 Ajmen. Lägg städningsbetalningen på nl100 spelaren. Känns ju rättvist. Måste väl vara väldigt std att den som lirar högst få betala Citera
-PK- Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Fick precis flashback från när vi satt och förfestade i Algarve och körde "Knackan thinks". Fan vad man längtar tillbaka Citera
-PK- Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Ramundberget äger. 80 cm natursnö osv. Citera
iamivar Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 hängde du med på riktigt pk? Citera
erik87 Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 ahhahahaa, 289g koks sjukaste svaret någonsin. Citera
Luap Postad 19 December , 2009 Författare Rapport Postad 19 December , 2009 hängde du med på riktigt pk? Whoopsie, hans konto var visst inloggat på min laptop. Sjukt att jag missade alla prankmöjligheter dock Citera
millenille Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 Jag är inte AAstudent iallafall, fattar inte vart det där jävla ryktet kommer ifrån. Vad krävs för att bevisa det? En webcam-live-sändning medan han lirar? Visst. (Tack för msn-meddelandet förresten, schysst anklagelse. Har aldrig gjort annat än att vara trevlig mot dig.) Alla som har lite history på ongame VET att AAstudent är BradPitt_, samma stil och alltid samma antal bord... Citera
-PK- Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 Beat 1: Såg idolklabbe på Forum Nacka idag. Beat 2: Har utomordentligt svårt att vinna en enda allin i dagens turneringar. Citera
Recommended Posts