Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Turandet fortsätter. Plockade hem FTP-kuben för $5200 och Primas highstackturre för €2050. Var nära att finaltabla Ongames 50 rebuy också men bustade i chipleaderpot på 14e plats me QQ mot AA. Det fina med en dag som denna är att man inte behöver whina över det 8-) Låter Eisenpower vinna den turren istället! GOGOGO!

 

Jag var inne för rätt mycket så det blir inget direkt gigantopluss men nöjd såååklaaarrt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turandet fortsätter. Plockade hem FTP-kuben för $5200 och Primas highstackturre för €2050. Var nära att finaltabla Ongames 50 rebuy också men bustade i chipleaderpot på 14e plats me QQ mot AA. Det fina med en dag som denna är att man inte behöver whina över det 8-) Låter Eisenpower vinna den turren istället! GOGOGO!

 

Jag var inne för rätt mycket så det blir inget direkt gigantopluss men nöjd såååklaaarrt..

Skäm inte ut dig själv genom att spela turneringar så går det nog bättre.

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ifall man vill ställa en liten skärm på snedden brevid en 30" är det 20" som gäller va?

 

urmy fattar

 

Jag har en över som passar perfekt ;) 22" tror jag det är dock. Det är ganska få modeller som går att "tilta" (lodrät). Kör enbart på 30" numera. Hojta om du vill köpa för en billig peng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Rötkuk", där har vi ett uttryck myntat av det gamla gardet, får mig att tänka tillbaks på tiden när man följde sajter som swedishsantas och såg pokerlandet-dokumentären en gång i veckan 8-)

 

"Bosse, hur mkt betalar du för huset?"...

 

"Nej det är inte William, who is this?! Tilta mig inte"..

 

Okey, thanks, får köpa en 20" idag då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om städer. Hur blev det med dina och Ekans ev. flyttplaner till stockholm?

 

Inte aktuellt för mig innan min kära mö har läst klart sin utbildning vilket hon gör om ett år cirka. Sen beror det lite på var hon kan få jobb efteråt, eller om hon vill läsa ännu mer osv. Får väl se hur allting artar sig närmsta halvåret, sen kan det väl vara dags att börja leta och mecka om det ska bli nåt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...