-PK- Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 De e fan inte möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 jobbigt att plussa ibland! lol på leo som alltid hittar whinet oavsett hur mkt plus han e Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 Jag har haft en plussession denna månad, vann 200 dolls. Det var nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 Damn, kunde ha blivit en riktigt solskenshistoria ikv. Skulle egentligen inte lira FTOPS 2 event. Utan drog nykter till en polare som hade fest och kikade läget ist. Men alla var så fulla och äckliga så drog hem å reggade den iaf. Låg bra med under hela turren sen blir jag 2 outad i mooooonster potten när de är 31 spelare kvar och sen hämtade jag mig inte efter de utan busta som 23a. Förövrigt är ju FTPs superturbo turneringar så sjukt roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 Paus i hockeyn, railade klienten lite, blev en 40 händers session. 571 BB/100, standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 Viktupdate PK? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 Viktupdate PK? Ätit massa pasta samt festat massor i San Remo men har tydigen droppat dryga kilot där nere ändå, inte särskilt svårt detta Tror jag har typ 1,8kg kvar nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 Månadens andra plussession i natt!!! Denna var lite större då jag kom tvåa i en pokerturnering och vnan 1k på cg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 Ätit massa pasta samt festat massor i San Remo men har tydigen droppat dryga kilot där nere ändå, inte särskilt svårt detta Tror jag har typ 1,8kg kvar nu.. Jag köper ur mig ur betet på Ollons vis. Dvs du skickar 500 dolls till mig, deal? Han gjorde så med sitt rökbet han hade med mig, ringde på fyllan och frågade vad han fick köpa ut sig för, det var en månad kvar av betet så jag sa halva betet. Deal, sen kommer han hem och hävdar att han trodde jag skulle skicka halva summan till honom och inte tvärtom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 Jag köper ur mig ur betet på Ollons vis. Dvs du skickar 500 dolls till mig, deal? Han gjorde så med sitt rökbet han hade med mig, ringde på fyllan och frågade vad han fick köpa ut sig för, det var en månad kvar av betet så jag sa halva betet. Deal, sen kommer han hem och hävdar att han trodde jag skulle skicka halva summan till honom och inte tvärtom Haha:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 Månadens andra plussession i natt!!! Denna var lite större då jag kom tvåa i en pokerturnering och vnan 1k på cg snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 Hur går det för Daniel Negeranus på touren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 Punken says: måste gå o hämta golden eye nu vann på tradera, ligger på tempo guld True story Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 GL med M. Luppen fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 Ätit massa pasta samt festat massor i San Remo men har tydigen droppat dryga kilot där nere ändå, inte särskilt svårt detta Tror jag har typ 1,8kg kvar nu.. Stört, tappade 2kg i remo, 4 pizzor och sen bara pasta cola öl och massa snickers:S. Tycker du ska fortsätta med den dieten resterande tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 24 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 plugghäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 plugghäst! Älg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 Ikväll är det efterfest på http://www.lindepoker.com/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=12 All sprut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 25 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2010 Jocke bailade på london i sista sekund. Adde fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 ja... ska lägga mig nu. man är återigen en idiot. efterfestar hemma hos mig som j ABSOLUT inte skulle göra..den sluta nu. morgondagen pratar vi inte om. tänkte bara säga: ghkjfdhgkjfdsgkfdgfdgkfds sömn nu om de går. mvh 24h rita_ viol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 40* feber 4e dan irad, är fan döende måste till sjukan tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 40* feber 4e dan irad, är fan döende måste till sjukan tror jag kan ha något med ditt kcal intag att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 Jag köper ur mig ur betet på Ollons vis. Dvs du skickar 500 dolls till mig, deal? Han gjorde så med sitt rökbet han hade med mig, ringde på fyllan och frågade vad han fick köpa ut sig för, det var en månad kvar av betet så jag sa halva betet. Deal, sen kommer han hem och hävdar att han trodde jag skulle skicka halva summan till honom och inte tvärtom Tyst på dig din scammer...... Igår blev man kallad pojk av emop1s kusins frus polare. Fattar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 Idag ska jag vinna absurt mycket pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts