Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"Det verkar vara något speciellt med Skåne och poker just nu. Ettan, tvåan och trean i poker-SM Main Event är alla tre skåningar. Dessutom kommer den regerande svenska mästaren i Omaha, Magnus Gustavsson, från Önnestad utanför Kristianstad. Och nu har alltså ytterligare en skånepåg tagit hem en prestigefylld och lönsam pokertitel."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Det verkar vara något speciellt med Skåne och poker just nu. Ettan, tvåan och trean i poker-SM Main Event är alla tre skåningar. Dessutom kommer den regerande svenska mästaren i Omaha, Magnus Gustavsson, från Önnestad utanför Kristianstad. Och nu har alltså ytterligare en skånepåg tagit hem en prestigefylld och lönsam pokertitel."

 

skåne är bättre än dom andra län på det mesta :) gratz till unibet klonken btw

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man klonkar allt om man vinner en turnering, bara att alla andra som vinner väljer att säga att dom bara spelade grymt och vann nått flipp :)

 

Stort grattis, spelat mycket annat live förutom unibet opens?

 

Ehmm inte direkt nej. Spelade 2 events i vegas i somras, fick obv inte spela main.

 

skåne är bättre än dom andra län på det mesta :) gratz till unibet klonken btw

 

Sanningen är den att Skåne är så sjukt underlägset alla andra delar av Sverige att turgudarna tyckte så synd om dom att de kände sig tvingade att förlägga 90% av alla spelvinster i Sverige dit.

 

LoL, där rök din invite till kontoret.

 

Poker suger. Gårdagen var vidrig. Ger det kanske en chans inatt igen, backar jag igen så blir det stejk.

 

Blir det stejk?

 

fram med degen nu mrjimmy, men inte..!!

 

ha? :P

 

 

Spelat en hel del idag, var fin action ganska högt men gick inte så bra. Sög ut mkt fint när det henizeades pre men på fluppar var jag död. Så gäller att såsa in pre bara. Slutade på ett decent back men 10k över ev ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I helgen slås Kontoret och Shipitforglorydagboken ihop för en riktigt Study Weekend. Med facitpuni och HU-Butabi kan det inte bli annat än succé för winraten. Hoppas dessutom få med en sjukhusfylla imorgon om folk är up for the challenge. Några andra som vill med och grisa? Nuggetz?

 

Som sidenote kan jag lägga till att jag bli ensam att representera kontoret de första två dagarna. Innan vi spikade datumen hade jag kollat med både Jimpa och PK så att det klaffade, och pk förklarade att han till 100% var på i alla fall. Jimpa påstår att han är förstörd som människa efter senaste tidens krökande, så han kommer troligen undan för den här gången. Anyway, i måndags kväll kom pk hem från Amsterdam, och när man ringer spånet påstår han att han ska på något jävla klubbmästerskap i bowling på lördagen. "Det finns inte på världskartan att jag missar det, jag får komma på söndag"

 

Bowling ute på vischan > Grindstuga :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...