GG Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Värdet i de highrollers jag spelat har varit bättre än de main events jag spelat, ganska mycket bättre Vidrigt sjukt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Värdet i de highrollers jag spelat har varit bättre än de main events jag spelat, ganska mycket bättre Vidrigt sjukt är det kanske för att det bara är dom busstaste spelarna från main som spelar högrullarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Och för den delen är pengar inget problem. Har mycket sånt. Omss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Och för den delen är pengar inget problem. Har mycket sånt. Omss BRAAAAAAAGGGGGG ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Och för den delen är pengar inget problem. Har mycket sånt. Omss Här skäms vi inte,, fantastiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 31 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Helt ärligt nu drömde jag för några dagar sedan, att jag loggar in på pf, och Luap har skrivit ett inlägg där han påstår sig ha backat 300k$ på en o samma kväll. Tror inte ett highrollerevent hit o dit gör nån skillnad direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 103 tusen kronor, vem fan bryr sig om det? edit (fake typ) för er som inte hänger på touren står euron alltid i exakt 10 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Helt ärligt nu drömde jag för några dagar sedan, att jag loggar in på pf, och Luap har skrivit ett inlägg där han påstår sig ha backat 300k$ på en o samma kväll. Tror inte ett highrollerevent hit o dit gör nån skillnad direkt... Haha trodde det låg på 20k€ och var 3st ITM som förra året men var obv lite annan struktur iår! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Denna var 10k med relativt stort startfält ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 31 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 1 Februari , 2011 Rapport Share Postad 1 Februari , 2011 Bust 7a för 23k i högrullarn. Fy faaaaaan sånt jvla sjukt fält det var Sprang väl bäst i världen fram till sista 2 nivåerna dag 1. Hade 275k med avg på 68k å tvåan på typ 130k Sen vann jag väl inte en pott till iofs, men fint att få se hur det går till när man får springa som en turredonk av rang i 10 timmar ivf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 Februari , 2011 Rapport Share Postad 1 Februari , 2011 Hehe var back rätt mkt mer än jag trodde Tur att jag räddade upp lite senaste dagarna iaf. Januari slutar -$40k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 1 Februari , 2011 Rapport Share Postad 1 Februari , 2011 Hehe var back rätt mkt mer än jag trodde Tur att jag räddade upp lite senaste dagarna iaf. Januari slutar -$40k. Eeeefter julen, gick det tungt och Kroonan blev bestulen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 Februari , 2011 Rapport Share Postad 1 Februari , 2011 Eeeefter julen, gick det tungt och Kroonan blev bestulen! Det var en drakjägare från Härnösand som gjorde fel varje hand Han tog sig ett break Sen sökte han stejk Nu hånar han friskt sin överman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 1 Februari , 2011 Rapport Share Postad 1 Februari , 2011 Det var en drakjägare från Härnösand som gjorde fel varje hand Han tog sig ett break Sen sökte han stejk Nu hånar han friskt sin överman Skriv mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 Februari , 2011 Rapport Share Postad 1 Februari , 2011 Skriv mer! There once was a man from here-sneezed-duck who depended on his luck Sure, he had balls Made some sick calls Now his bank statement reads: Oh fuck! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 1 Februari , 2011 Rapport Share Postad 1 Februari , 2011 3-1 eller mer till kroon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 1 Februari , 2011 Rapport Share Postad 1 Februari , 2011 haha helt fantastiskt kroon, 10 poäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taktfast Postad 1 Februari , 2011 Rapport Share Postad 1 Februari , 2011 3-1 eller mer till kroon mycket mer imo. Många applåder MiljonKroon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 1 Februari , 2011 Rapport Share Postad 1 Februari , 2011 obv mycket fint kroon, men tycker inte matchen leo-kroon är ens någon match. var ju bara en liten pik tillbaka från leos sida, helt okej imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 1 Februari , 2011 Rapport Share Postad 1 Februari , 2011 3-1 eller mer till kroon once there was a tilted fellow quickly and often made his bankroll yellow rages away his wife and kids live on street crys out on 2+2 forum has hard to even get meet radiointerview and he captured all forums heart now he and pokeraddictive will never fall apart bläblable now he cant even speak cause of drugs number 1 he does in his own papermugs i know english spelling and i doesnt go well but i felt i had something to tell GOKVELL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 1 Februari , 2011 Rapport Share Postad 1 Februari , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 1 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 1 Februari , 2011 Rapport Share Postad 1 Februari , 2011 haha helt fantastiskt kroon, 10 poäng! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts