okocha Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 sullas level är ju underbar! Hoppas det blir Förre och Saxin hu, Jojje brons och scam-Antonius fyra. Heja! this! hejar på saxin, han behöver pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Blir gött för saxen med lite fickpengar när han vinner heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Sugen på å betta på förre som vinnare mot mig som bettar på saxin som vinnare? Jag är schyst å ger dig oddset 1:1 på förre som vinnare trots att han är den bättre spelaren. Betet voidas om ingen vinner av de två. Jag tar det betet. PMar insats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Jag tar det betet. PMar insats.Må bäste häst vinna! Heja heja saxin! +1! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Är det bara jag som inte hittar turneringen i klienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Är det bara jag som inte hittar turneringen i klienten? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 ja hittade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheOneAndOnly Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Blir gött för saxen med lite fickpengar när han vinner heja! Är du saxins morsa då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheOneAndOnly Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Uniktnamn inleder med att köra över bordet och går upp på en stack på 4 miljoner. Vem ska stoppa honom!!!? (kanske saxin, men tveksamt:P) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Uniktnamn inleder med att köra över bordet och går upp på en stack på 4 miljoner. Vem ska stoppa honom!!!? (kanske saxin, men tveksamt:P) Förre fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 helvete jobba splitt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjulapan Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Loremipsum är verkligen en hängiven blindsförsvarare. Lär de andra sig aldrig? Bittert det där med Q3 urdragningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 jobbbbbaa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 kom igen! en gång i livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CpTiger Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Heja CpTiger! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Grattis till Joel och er andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Gratulerar jojje! Och grattis även förre som drog ut essen som limp-synade honom all-in på finalbordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uniktnamn Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Gratulerar jojje! Och grattis även förre som drog ut essen som limp-synade honom all-in på finalbordet! Ja hade det varit jag så. Skönt med killar med koll. Ta sig tiden och skriva en kommentar om det inträffade bara för att gratulera fel kille. Wp sir! Förre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 30 November , 2009 Rapport Share Postad 30 November , 2009 Jag tar det betet. PMar insats. hoppas för din skull att du satsade väldigt lite isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 30 November , 2009 Rapport Share Postad 30 November , 2009 Ja hade det varit jag så. Skönt med killar med koll. Ta sig tiden och skriva en kommentar om det inträffade bara för att gratulera fel kille. Wp sir! Förre Grattis till SM-guldet. Förre. Härligt med en riktigt reko kille som jojje2k som silvermedaljör dessutom, svensk pokers nya ansikte mot allmänheten. Ta tillvara på denna chans nu och dra till med något jättetrolleri så kommer du vara en legend i mina ögon livet ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 30 November , 2009 Rapport Share Postad 30 November , 2009 Skulle vara trevligt att se jojje's graf efter finalvinsten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 30 November , 2009 Rapport Share Postad 30 November , 2009 kul grej: Sitter i skolan och programmerar samtidigt som jag hör två tjejer snacka om en av deras kompis hade ringt upp dem och sagt att han hade vunnit 7 rätt på lotto häromdagen (ca 1m kr). Därefter hade denne spelat SM main event på unibet och kommit 2:a (CPTiger). Sjukt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CpTiger Postad 30 November , 2009 Rapport Share Postad 30 November , 2009 kul grej: Sitter i skolan och programmerar samtidigt som jag hör två tjejer snacka om en av deras kompis hade ringt upp dem och sagt att han hade vunnit 7 rätt på lotto häromdagen (ca 1m kr). Därefter hade denne spelat SM main event på unibet och kommit 2:a (CPTiger). Sjukt.. Vad kan man säga, I'm on a roll... Fast vinsten och sm-titlen hade ju varit pricken över i:et förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CpTiger Postad 30 November , 2009 Rapport Share Postad 30 November , 2009 någon som fått sina pengar än btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts