Vinden Postad 19 Maj , 2005 Rapport Postad 19 Maj , 2005 Skulle vara kul att spela Texas med lite annan struktur som omväxling. Någon som känner till en sajt där man spelar med ante? Edit: cashgame förstås * RP och flytt till Onlinepoker - QoS * Citera
iller Postad 19 Maj , 2005 Rapport Postad 19 Maj , 2005 Jag och några kompisar hade ett homegame för några år sedan där vi körde ante på alla spel, inkl. texas och mörkar passar mycket mycket bättre enligt min mening. Citera
elvis77 Postad 19 Maj , 2005 Rapport Postad 19 Maj , 2005 Skulle vara kul att spela Texas med lite annan struktur som omväxling. Någon som känner till en sajt där man spelar med ante? UltimateBet kör många multis med ante. Citera
jezaja Postad 19 Maj , 2005 Rapport Postad 19 Maj , 2005 Stars har ante i sina turneringar iaf. Citera
greywolf Postad 19 Maj , 2005 Rapport Postad 19 Maj , 2005 finns ingen site som kör med ante i cashgame vad jag vet om och jag har spelat på nästan alla siter utom dom allra minta nystartade. Citera
Hjort Postad 19 Maj , 2005 Rapport Postad 19 Maj , 2005 Tyvärr känner inte jag heller till att någon site skulle ha texas med ante. Du får nog variera dig med stötpoker om det ska varieras åt antehållet. Citera
Recommended Posts