busmusen Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Jag undrar om någon har något bra tips om en ergonomisk mus för multitabling för att minimera musarm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Jag undrar om någon har något bra tips om en ergonomisk mus för multitabling för att minimera musarm? Exakt hur liten vill du att din musarm ska vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 Logitech Performance Mouse MX ska tydligen vara värd pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busmusen Postad 14 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2009 Exakt hur liten vill du att din musarm ska vara? hehe touché Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 hehe touché För att vara allvarlig, kör själv en Logitech G5 som tydligen är en gammal klassiker.. Funkar mkt bra. Kan också genom en nära vän rekommendera musen Juggler länkade till, använder den inte själv men min kompis har spelat många år online och kallar den "den bästa mus han haft". Edit: Personligen tycker jag den känns helt fel, men prob något man vänjer sig vid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 jag har ett gäng logitech. tycker de är bra mkt sämre än min razer deathadder respawn. kanske inte så ergonomisk, men så exakt att man slipper röra armen i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alex1759 Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Trivs mkt bra med min Logitech Performance Mouse MX. Ett stort + att den tål i princip hur mkt som hellst, vilket inte är helt dumt när man är pokerspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts