SouthEast Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 eurosuperpoker.com This domain is under construction Dom är pokerpartner till poker.se Citera
Drunken_Penguin Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 http://www.eurosuperpoker.com/SE/ funkar för mig. Citera
devalanteriel Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Inte för mig. Jag har länkat tråden till de som har koll, själv kan jag tyvärr inte göra mycket mer. Citera
SouthEast Postad 13 November , 2009 Författare Rapport Postad 13 November , 2009 Nu funkar den här. Lock thread, I think! Citera
dalton Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Bara jag som inte hittar tråden: "SAJT: Eurosuperpoker" nå mer? Citera
devalanteriel Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Tror att den lades ned när de sket i att betala och gjorde sig oanträffbara, men jag är inte hundra. Citera
Iggan Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Tror att den lades ned när de sket i att betala och gjorde sig oanträffbara, men jag är inte hundra. Wow, man börjar bli lite orolig när man har nästan hela sin bankroll på deras site. Bör man vara orolig tror ni? Citera
dalton Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Wow, man börjar bli lite orolig när man har nästan hela sin bankroll på deras site. Bör man vara orolig tror ni? Min affe sa man inte behövde bli orolig iaf Citera
Kenan83 Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Min affe sa man inte behövde bli orolig iaf otippat Citera
dalton Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 otippat Hade ju kört samma affe fast annan sida annars, hur menar du? Citera
upandcoming Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 Tror att den lades ned när de sket i att betala och gjorde sig oanträffbara, men jag är inte hundra. ta gärna reda på hur det ligger till och delge oss informationen. jag har hela spargrisen på esp. Citera
Iggan Postad 14 September , 2010 Rapport Postad 14 September , 2010 ta gärna reda på hur det ligger till och delge oss informationen. jag har hela spargrisen på esp. +1 Citera
devalanteriel Postad 24 September , 2010 Rapport Postad 24 September , 2010 PSE/PF för just nu förhandlingar med ESP om att återuppta forumtråd och ev promos osv. Jag tippar (men vill inte säga till 100 % endera hållet) att det helt enkelt var en affiliatekontakt som försvann. Det är rätt vanligt i den här tomtebranschen. Jag hade varit lugn iaf. Hoppas att det duger som svar. Ber om ursäkt för att det kom lite sent också. Har precis flyttat och min nya uppkoppling kom inte förrän bara ett par dagar sedan. Var inte så sugen på att fixa sånt här med mobiltethering. Citera
Recommended Posts