Osoon Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Tjena, jag lirar lite poker då och då på micro stakes. Mest för skojs skull, och jag bara har fått den uppfattningen att pokerspelare oftast inte är så välbyggda. Så en fråga till er, finns det nån här på PF som bänkar över 100kg? // Osoon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Nej alla pokerspelare: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Osoon Postad 8 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2009 Snygg bild Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Spelar du live, eller var har du annars fått uppfattningen om att pokerspelare skulle vara veka över lag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Osoon Postad 8 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2009 Det enda jag lirar live är BJ. Jag har bara fått för mig det, skulle vara roligt att se om det finns några "vikingar" inom pokerbranschen. (jag är ingen viking) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 palla bonden, spelar du med kroppen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Påminner och tråden där någon klagade på Hellmuth medans han smekte sitt sex och sin vita katt. Kan någon länka till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
struve Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Nej alla pokerspelare: Men va fan, har du hackat min webkamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Jag har bänkat 100 kg en gång i tiden. Nu väger jag strax över 100 kg själv istället. Är man välbyggd då? Fan vet, men jag har inte standardnördkroppsbyggnaden iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Mest för skojs skull, och jag bara har fått den uppfattningen att pokerspelare oftast inte är så välbyggda. Brukar ogärna vilja agera språkpolis, men det heter välutrustad, inte välbyggd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Brukar ogärna vilja agera språkpolis, men det heter välutrustad, inte välbyggd. Han menade nog bänklyft med armarna. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Osoon Postad 8 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2009 Välutrustad i gymsammanhang? Jag skulle föredra välbyggd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 palla bonden, spelar du med kroppen eller? Oavsett om du konditionstränar eller lyfter skrot så är det inget som påverkar ditt pokerspel negativt, tvärtom istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Brukar ogärna vilja agera språkpolis, men det heter välutrustad, inte välbyggd. Hahaha du driver va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Tjockisar är starka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts