soetnows Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 Tänkte kolla om någon har koll på vad som gäller när man sitter flera från samma ip-adress och tänkte spela några turneringar under kvällen? Alltså på Svenska Spel i det här fallet. Jag pratar alltså om turneringar nu, inte SNG eller CashGame. Nån som vet? Citera
Ferna Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 Tänkte kolla om någon har koll på vad som gäller när man sitter flera från samma ip-adress och tänkte spela några turneringar under kvällen? Alltså på Svenska Spel i det här fallet. Jag pratar alltså om turneringar nu, inte SNG eller CashGame. Nån som vet? Svenska Spel hade en kundsupport när jag spelade där iaf och det gick mycket fort att få prata med dom via telefon och dom var mycket hjälpsamma, du kanske kan pröva dom du med? Citera
SasaOmerbasic Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 Lol, support hävdar att det är ok sålänge man inte ser varandras skärmar Citera
Lisa87 Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 Lol, support hävdar att det är ok sålänge man inte ser varandras skärmar Har fått samma svar Citera
Recommended Posts