Junglized Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 Är det bra att syna river med två par om alla drag missar? spela en intressant hand där brädan var 368r Jo Ko och jag synade med med 679Jds. All in spel på turn kanske? Citera
Masken81 Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 Är det bra att syna river med två par om alla drag missar? spela en intressant hand där brädan var 368r Jo Ko och jag synade med med 679Jds. All in spel på turn kanske? eh va? Om det är omaha du lirar så ligger ju färgen ute redan som jag förstått...så vilka drag pratar du om? Citera
Junglized Postad 6 November , 2009 Författare Rapport Postad 6 November , 2009 snälla lilla mask 368r står för regnbåge kommer från engelskans "rainbow". Tycker också att det är rörigt och en dålig liknelse efter som regnbågen inte har någon svart färg. Citera
Junglized Postad 6 November , 2009 Författare Rapport Postad 6 November , 2009 Brädan är alltså: Flop: 3Hjärter 6Spader 8Klöver Turn: J(Knekt) Ruter River: K(Kung) Spader och vi spelar omaha hög här med pot-limit struktur Citera
Balooo Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 snälla lilla mask 368r står för regnbåge kommer från engelskans "rainbow". lol orka vara dryg när du själv lägger upp årets sämsta handanalys. Hört talas om converter? Stört rörigt Citera
Junglized Postad 6 November , 2009 Författare Rapport Postad 6 November , 2009 kom igen nu vi har två par ska vi syna eller inte? Citera
okocha Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 kan va bra att veta hur actionen gått innan river Citera
Junglized Postad 6 November , 2009 Författare Rapport Postad 6 November , 2009 Tror det låg ungefär 500 i potten och han satsade 400 Citera
JohnH Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 Är det 8 bakom som ska agera om du synar riverbeten? Citera
Junglized Postad 6 November , 2009 Författare Rapport Postad 6 November , 2009 nej vi var bara två genom hela handen Citera
Pokermannen_ Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 stacksize? vem spelar du mot? vad har du för action pre till river? hur tunn är din vbet range? har han sett dej bluffa? har han sett dej vbeta tunt? är det HU? Citera
Tottyville Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 stacksize? vem spelar du mot? vad har du för action pre till river? hur tunn är din vbet range? har han sett dej bluffa? har han sett dej vbeta tunt? är det HU? svara bara på frågan, han har tvåpar ska han syna alla riverbets eller inte!?! Citera
greywolf Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 spåra mer anledningen till att forumet bara sjunker i kvalitet varför inte komma med något konstruktivt och svara på OP eller bara ge fan i att posta??? kom igen nu vi har två par ska vi syna eller inte? ja. Citera
Tottyville Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 Vfn ansträng dig om du vill ha svar Citera
-PK- Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 kan va bra att veta hur actionen gått innan river Tror det låg ungefär 500 i potten och han satsade 400 Citera
Junglized Postad 6 November , 2009 Författare Rapport Postad 6 November , 2009 Tror bestämt att han bettade in i mig på Turn efter att jag checkade bakom floppen. Sedan slängde han ut 400 på Rivern. Tror att han hette mårten78 eller nått i den stilen på svenska spel. Citera
Recommended Posts