Supertequila Postad 4 Juli , 2010 Rapport Share Postad 4 Juli , 2010 4betad pott, toppar... spelar sig själv. Huruvida man bör 4beta A8o däremot.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 4 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Juli , 2010 Rapport Share Postad 4 Juli , 2010 Inget fel att 4beta den emot en kille som 3betat mkt och varit aggressiv. Måste anpassa sig. Alla håller inte med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 4 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 5 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nirwanda Postad 5 Juli , 2010 Rapport Share Postad 5 Juli , 2010 Varför tömmer du alla rullar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 5 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nirwanda Postad 5 Juli , 2010 Rapport Share Postad 5 Juli , 2010 Jo, men tyckte mig läsa att du casha fler rullar än så. Du ska väl inte vika poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namlleh Postad 5 Juli , 2010 Rapport Share Postad 5 Juli , 2010 4betsbluffar med A8o på CO emot en kille som är ganska aggressiv som 3betar i SB. Vi sitter ca 130bb deep. 2k stackar på 7,50/15 mao. Flop AK5hh , jag sitter i pos. Vi har ca 1500 kvar och det ligger 1k i potten. Hur spelar vi här och varför? Tycker A8o är en helt ok hand att 4betsbluffa, så länge man har lite info om huruvida fi agerar mot 4bets. Är han fisk så 4betar vi den inte obv. På floppen gillar jag nog mest att beta runt 300 för att inducera en shove, alt checka tillbaka och bluffcatcha senare gator. Handen blir ganska intressant, då vi 4 betar en kall A-rag, floppar i princip så bra vi kan floppa, och ändå får problem att få in degen bra på floppen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nirwanda Postad 5 Juli , 2010 Rapport Share Postad 5 Juli , 2010 Vädret blir bättre och sugen för poker blir mindre. Känner att jag inte har motivation för att sitta och spela mitt bästa utan skottar hellre vilket absolut inte är bra. Kommer inte vika ner pokern för alltid , men för tillfället. Samma här, tog break när VM började och ska inte köra igång igen förrän jag kommer hem från Rhodos v30. Fokuserar hellre stenhårt periodvis och tar breaks istället för att ströspela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 15 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_teh_Donk Postad 15 Juli , 2010 Rapport Share Postad 15 Juli , 2010 Ja det känns ju inte som nåt fel att ställa där. Beror ju mycket på vilken spelare osv, men finns ju många sämre händer som synar kan jag tänka mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 23 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 24 Juli , 2010 Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 vilken sida spelas på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Juli , 2010 Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 muuuuusen åååå musssssen hn är e rewdig mussss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 26 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 26 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 27 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 27 Juli , 2010 Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 Fick virus igår, rent helvete. Blockerade allting så man knappt kunde göra ngt alls. Internet blockerat, msn, kontrollpanelen osv. Kunde inte göra systemåterställning osv. Lyckades iaf kunna kopiera filer som tur var, så HM-basen inte försvinner och man måste krångla med den. . Letar igenom hela huset efter en Windows Vista skiva som jag måste ha någonstans (tror jag) när jag fick datorn. Hittade sedan lådan med datorhäfterna osv som låg i Xbox360 lådan Läser igenom och det står att jag inte fått en skiva utan ska ha gjort en återställningsskiva i början när jag köpte datorn och använda den sedan. Har jag ju obv inte gjort Googlade lite på hur man ska göra och det var så enkelt som att trycka F11 några gånger i början bara, trodde jag fölrst men insåg att det stog "OBS! Endast för stationära datorer" Jaha.... vafan. Letade vidare och stog bara att man ska göra systemåterstälning överallt (Mitt virus blockerade det, var ngt sånt virus som säger att datorn är infekterad och man måste köpa något fake-virusprogram för $69.95 typ) Kom upp exakt hela tiden hur jag än försökte. Var ganska tiltad nu och tänkte, får väl testa F11 och hoppas det kanske funkar trots jag har bärbar dator... Klonk Funkade fint och håller på att installera om datorn nu. Ganska tiltande när det ända jag behövde göra var att trycka på F11 dock Ska hitta lite grind idag förhoppningsvis också, vi får se Ps, svara gärna på förra handen också. Skumt, min tjej fick också exakt det viruset igår. Vi gick in i felsäkert läge och fixade det därifrån. Jävla skitvirus alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 27 Juli , 2010 Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 A3-handen känns jävligt skumt. Jag synar nog river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 27 Juli , 2010 Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 Det känns som en ganska given instasyn imo. Allra helst eftersom Q spelar som gemensam kickar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 27 Juli , 2010 Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 Fick virus igår, rent helvete. Blockerade allting så man knappt kunde göra ngt alls. Internet blockerat, msn, kontrollpanelen osv. Kunde inte göra systemåterställning osv. Lyckades iaf kunna kopiera filer som tur var, så HM-basen inte försvinner och man måste krångla med den. . Letar igenom hela huset efter en Windows Vista skiva som jag måste ha någonstans (tror jag) när jag fick datorn. Hittade sedan lådan med datorhäfterna osv som låg i Xbox360 lådan Läser igenom och det står att jag inte fått en skiva utan ska ha gjort en återställningsskiva i början när jag köpte datorn och använda den sedan. Har jag ju obv inte gjort Googlade lite på hur man ska göra och det var så enkelt som att trycka F11 några gånger i början bara, trodde jag fölrst men insåg att det stog "OBS! Endast för stationära datorer" Jaha.... vafan. Letade vidare och stog bara att man ska göra systemåterstälning överallt (Mitt virus blockerade det, var ngt sånt virus som säger att datorn är infekterad och man måste köpa något fake-virusprogram för $69.95 typ) Kom upp exakt hela tiden hur jag än försökte. Var ganska tiltad nu och tänkte, får väl testa F11 och hoppas det kanske funkar trots jag har bärbar dator... Klonk Funkade fint och håller på att installera om datorn nu. Ganska tiltande när det ända jag behövde göra var att trycka på F11 dock Ska hitta lite grind idag förhoppningsvis också, vi får se Ps, svara gärna på förra handen också. hade samma virus. blev en format. vill också syna river. ända vettiga han kan ha är väl AK eller kanske A9. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 27 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts