Gå till innehåll

Teh_MoUsE -


Teh_MoUsE

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Måste bara skriva av mig...Å herregud, en asgammal Honda Civic som har gått 12000 mil och är importerad för 55000 :shock:

 

Mitt tips är att fortsätta leta, måste vara bland de sämre där ute... Dra av halva priset så kanske åtminstone de som gillar Honda Civic blir intresserade. GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ta kontakt med killen och se hur han är :-)

 

Ska givetvis inte dra alla över samma kam, men generellt röker nog de flesta i bilarna tror jag. Har en del utländska kompisar själv som gör detta och tycker det är normalt. Ska skicka ett mail till honom med lite frågor så får vi se.

 

Tror nog det är mer tvärtom va , dom flesta invandrare bryr sig väldigt mycket om sin bil om det är en nyare modell då det är en statuspryl . Att tvätta den minst 2 gånger om veckan är ett måste typ , och rökning i den är ett big no no no...tror inte man kan säga att invandrare röker i bilen mer än svenskar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då gör vi ett nytt försök, hittade en ny fin bil till ett billigare pris med starkare motor. Pappa har samma modell fast med mindre motor och tycker den är riktigt skön att köra :-)

Kanske inte världens snyggast modell, men en riktigt fin bil får man inte under 50k i dagens läge.

 

http://www.blocket.se/alvsborg/Peugeot_406_sport_27023161.htm?ca=20&w=2

 

Mkt bättre imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla http://www.bilpriser.se Skriv in reg nr och kolla så mil och utrustning stämmer, så får man en skaplig uppfattning om priset.

Sen får man ju ta hänsyn till skick/annan utrustning, och vad majoriteten vill ha på blocket osv.

 

Tänk på att runt 12000 mil ska dom flesta bilar ha en stor service med kamremsbyte osv, samt att många fel visar sig där i krokarna. Så kolla dom bilarna extra noga, när service ska göras och pris om du ska lämna in den.

 

Sen är fan inte en bil från 01 gammal. Är väl perfekt om man är 20 och ska köpa första bilen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faktiskt, blev lite rädd :(

 

 

 

Tackar! Har man en liten uppskattning även om de flesta priser på blocket brukar vara någorlunda. Det vet jag, brukar fråga de flesta just den frågan om service när jag skriver mina mail.

 

Tycker inte jag heller, extremt svårt att hitta en bra bil som är mindre än 5år gammal för 25-75k. :-)

 

 

 

Det är ju en automat , vill inte köra en bil för tjejer/pensionärer ;-)

 

hade tyvärr gått några tusen mil för mkt också!

 

Men automat är förbannat skönt imo :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...