draft Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 Känns onödigt att göra om J,J till bluff där tycker jag som du gör på turn. Om du tror FI floatar mkt kan det väl vara okej, men gillar syn isf mer Instämmer. Då ses vi vid borden i April då, musen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 segt att gå ner men GL i april Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 1 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 1 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 Skicka spotify listor är ni snälla! lyssnar mest på det mesta förutom hårdrock och sånn musik de bara skriker finns en i min db på senaste sidan med lite gammal hederlig rock som springsteen, creedence, rolling stones osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 finns en i min db på senaste sidan med lite gammal hederlig rock som springsteen, creedence, rolling stones osv. *lyssnar* Den é nice =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 nä inte std Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 Helvete vilken misär idag, spelar mycket bra men inget stämmer. Blir mer grind ikväll efter träning. Måste jobba hårt nu i downswingen så jag kommer ur den fort! Efter regn kommer solsken ---------------- Std? Entraction $100.00 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 619820 The Official DeucesCracked.com Hand History Converter SB: $160.44 Hero (BB): $248.42 CO: $124.60 BTN: $234.43 Pre Flop: ($1.50) Hero is BB with J J 2 folds, SB raises to $2.50, Hero raises to $9, SB raises to $22.50, Hero raises to $55, SB raises to $160.44, Hero calls $105.44 Flop: ($320.88) 3 3 T (2 players) Turn: ($320.88) T (2 players) River: ($320.88) K (2 players) Skulle förvåna mig om du någonsin får in bra här. Flattar pre och spelar flopp så djupt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FormerForum Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 Skicka spotify listor är ni snälla! lyssnar mest på det mesta förutom hårdrock och sånn musik de bara skriker Är inte inne på Spurtifaj just nu men sök på "Adept". Sjukt feta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 random musik har bara addat låtar jag velat lyssna på sen har det blivit en samling lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 Flatter emot hans 4bet eller mot hans 2,5bb raise? ----- Skippar träninge för sprit idag, hehehe anti-starfitter sas lol nit! Jag ska vara snorfull på brightöl hela helgen;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 Mot hans 4-bet i.m.o. Underlättar iofs om du skriver hans stats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 Mot hans 4-bet i.m.o. sluta leka gto nu musen, vi vet ju att du vill! explomusen, de är han som tar alla mina pengar och ingen spewmus. illa shape up Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 Mot hans 4-bet i.m.o. Underlättar iofs om du skriver hans stats nej på hans 2.5 bb, vika mot 4bet är lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 1 April , 2010 Rapport Share Postad 1 April , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cappe Postad 2 April , 2010 Rapport Share Postad 2 April , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JENZOER Postad 2 April , 2010 Rapport Share Postad 2 April , 2010 Syna 2,5bb raise som sagt med j,j när ni är så djupa. 3bettar man för att syna en 4bet så blir potten mkt mer svårspelad då vår range kommer vara väldigt faceup till precis det vi har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 April , 2010 Rapport Share Postad 2 April , 2010 whaaaat Tyvärr rätt festrapead Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 2 April , 2010 Rapport Share Postad 2 April , 2010 Yo, här är min lista. Ganska blandat, finns nog nåt för dom flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 April , 2010 Rapport Share Postad 2 April , 2010 nu försöker jag bli vän med din flickvän på facebook, se de inte som ett hot.. ALLA här tycker de är lite jobbigt att du både plussar och har good looking flickvän.... FMLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 April , 2010 Rapport Share Postad 2 April , 2010 edit : jag har hicka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 April , 2010 Rapport Share Postad 2 April , 2010 kom hit nu, vbi snackar gtoooo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 April , 2010 Rapport Share Postad 2 April , 2010 jak har hestahicka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 2 April , 2010 Rapport Share Postad 2 April , 2010 nu försöker jag bli vän med din flickvän på facebook, se de inte som ett hot.. ALLA här tycker de är lite jobbigt att du både plussar och har good looking flickvän.... FMLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL pics or.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts