Teh_MoUsE Postad 30 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 December , 2009 Rapport Share Postad 30 December , 2009 Lirat lite turrar nu, bust i typ alla utom en kvar med 11k dollar till vinnaren. Har väl kanske inte spelat optimalt heller. Backat 3-4k tror jag på det hela om jag inte klonkar. Lite onödigt kanske 3-4k valuta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 30 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 December , 2009 Rapport Share Postad 30 December , 2009 Så mycket som du turar ska jag aldrig mer ge dig action!!!! Men lite gratz också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 30 December , 2009 Rapport Share Postad 30 December , 2009 KJs obv nuts ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 31 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 31 December , 2009 Rapport Share Postad 31 December , 2009 Hehe, ja railar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 31 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_teh_Donk Postad 2 Januari , 2010 Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 gl med målen! Det med att spela i soffan förstår jag inte. Själv spelar jag bättre i soffan för att man sitter skönt. Börjar inte spela massa skithänder för att man sitter obekvämt osv, som vid skrivbordet. Men då spelar jag på tv'n med trådlöst t-bord/mus. Sitter man t ex med laptopen är det väl annorlunda såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 2 Januari , 2010 Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 gg med december! Fint resultat där Lycka till med januari och hela året ofc, gogogo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 2 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 2 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 2 Januari , 2010 Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 Turneringar suger om man inte råkar vara en klonkapa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Tjena mouse! Du har en ganska oförskämd, skamlös och tiltande hög frekvens av oneliners sett till din spelskicklighet. Det var allt jag ville få fram. Gott nytt år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Tjena mouse! Du har en ganska oförskämd ratio av oneliners/inlägg sett till din spelskicklighet. Det var allt jag ville få fram. Gott nytt år vem har inte det liksom:oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 3 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Jag blir bara lite tiltad när du kommenterar HHs utan att motivera, när du allt som oftast är ute och cyklar =) Lär dig av stjärnfttan! Men, men nya potter väntar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 3 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts