Jeppish Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 Tjo mina enda riktiga krav är att den måste ha: - DVI (dual link video card) för grejja 30 tums skärm vid sidan.. - minst 17 tums skärm (1920x1080+) Heta kandidater: Dell XPS M1730 http://www1.euro.dell.com/uk/en/home/Laptops/xpsnb_m1730/pd.aspx?refid=xpsnb_m1730&cs=ukdhs1&s=dhs PACKARD BELL iPower GX-M-010 http://www.pixmania.se/se/se/3684247/art/packard-bell/ipower-gx-m-010-engelsk-v.html?srcid=85&Partenaire=pricerunner&CodePromo=oui vilken skulle ni välja? andra ni kan rekommendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 Macbookpro 17" med en intel 160gb SSD som systemdisk och byt ut SuperDrive mot en 500gb. Har du is i magen så köp en arrandale som kommer i januari... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EdiT Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 För mig det räcker med en bärbar som är inte för seg och går spela poker,behövs inget speciellt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Macbookpro 17" med en intel 160gb SSD som systemdisk och byt ut SuperDrive mot en 500gb. Har du is i magen så köp en arrandale som kommer i januari...Varför? För att ha 10-talet pokerklienter behövs ingen större disk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Varför? För att ha 10-talet pokerklienter behövs ingen större disk. du vet inte storleken på heltoks hm-databas hör jag:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Varför? För att ha 10-talet pokerklienter behövs ingen större disk. porrrr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
retorik Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Hur går det att spela poker på en mac, då vissa klienter inte är kompatibla med mac. Som SVS till exempel. Utan då får man spela via deras flashklient, som inte känns allt för het. Går själv i tankarna om att köpa en mac, men vore ju trist att inte kunna spela poker på den. Switchar du till ett Windows OS, när du ska spela poker eller hur gör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 porrrrVad i rubriken Ny bärbar för endast poker fattade du inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JesperPV Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Vad i rubriken Ny bärbar för endast poker fattade du inte? ja? på 30"aren får han plats med sina 9 bord och har alltså en hel 17"are att ha en film igång på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Är inte DELL och Packard Bell b-klass? DELL hör man ofta att de är kass. Hellre kör jag med en begagnad IBM från början av 2000 talet. Köp till lite RAM bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Köpte ny Dell i januari i år. Är inne på min fjärde hårddisk nu, dom ramlar sönder på löpande band. Lyckligtvis är det garantiärenden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Köpte ny Dell i januari i år. Är inne på min fjärde hårddisk nu, dom ramlar sönder på löpande band. Lyckligtvis är det garantiärenden.Står de för förluster vid haveri? Kul att sitta på finalbordet i en MTT.. Låter otroligt segt att ha en dator som dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slyngryta Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Har alltid kört acer och tycker de är sjukt stabila. Köpte nyss en ny för enbart poker och jag är riktigt nöjd: http://www.engadget.com/2008/05/02/acers-18-4-inch-aspire-8920g-laptop-gets-reviewed/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slyngryta Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Har alltid kört acer och tycker de är sjukt stabila. Köpte nyss en ny för enbart poker och jag är riktigt nöjd:http://www.engadget.com/2008/05/02/acers-18-4-inch-aspire-8920g-laptop-gets-reviewed/ Ska iofs erkännas att jag suger på datorer, men lika glad för det är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Står de för förluster vid haveri? Kul att sitta på finalbordet i en MTT.. Låter otroligt segt att ha en dator som dör. Hårddiskarma kraschar efter att man blivit utdragen på finalbordet i en MTT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Hårddiskarma kraschar efter att man blivit utdragen på finalbordet i en MTT.Du spelar på för hög nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Vad i rubriken Ny bärbar för endast poker fattade du inte? Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 donk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts