Skwatte Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Maltwhisky, framförallt Port Ellen. Citera
okocha Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 sjölejonsbad, strippor, 4gb ram 2006 och statoil för att gå on topic bollhav och kex då? Citera
Weedobooty Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Köper fabriksnya bilar och kör folkrace med dom. Citera
Jakelamotta Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Ngt dyrare vanor, tittar inte på vad maten jag handlar kostar, åker taxi oftare och lite mer krimskrams. Överlag har jag nog inte höjt mina månadsutgifter i snitt med mer än ett par tusen sek dock. Det enskilt dyraste jag köpt är min tv som kostade 10k, det onödigaste är ett nintendo wii för 3,4k som jag spelat 3 ggr sen inköpet. Citera
emilio_15 Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 bollhav och kex då? underförstått sas Citera
Renfjaell Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Boxningssäck att tilta på. Citera
mpee Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Utöver handjobb köper jag ibland den betydligt dyrare tilläggstjänsten blåsjobb. Mer baller att lägga till för att slippa köra med skydd. Pokerspelare brukar ju sjävla försöka marknadsföra sig som gamblers så vafan. Själv brukar jag gå till busshållplatsen och ringa en taxi och känna mig överlägsen allt och alla. Citera
PKRFredde Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Jag kände att jag ville göra något "vettigt" med mina pokervinster, istället för att bränna dem på prylar etc. Efter mycket funderande kom jag fram till att ett sparande i aktier på börsen måste ju va nöten...Detta var förra vintern mitt i brinnande lågkonjunktur. Jag tänkte, måste ju va tokbilligt nu så som allt rasat, och jag kan ju bara vänta ut konjunkturen tills det vänder...Men fisk som man är på aktier så hade jag inte en aning om vad jag skulle köpa...ringde upp swedbank och fixade ett nettrade konto till att börja med, sen gick jag in på di:s hemsida och började kolla lite på bolag. Boliden, tänkte jag, stabilt företag, det tar jag! Vad mer hmm dom där lundinarna har gott med flis och kan sin sak, så jag tar lundin mining oxå...vad mer, lite olja kanske, där hade vi nåt billigt, då får jag en jäkla massa aktier för pengarna köpte ett gäng i west siberian oxå...alla aktier tokrusade i år, och jag sålde av allt nyligen. MVH börsfisken Citera
spiker1977 Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Själv brukar jag gå till busshållplatsen och ringa en taxi och känna mig överlägsen allt och alla. underbart.... Citera
Kiiiidcowboy Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 unnar mej vadsomhelst, särskilt datorutrustning eftersom det går under kategorin pokerrelaterat. resten sparas eller lämnas i rullen så man kan spela högre. Det där var ju inte rock n roll någonstans.. Citera
XeroxFin Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Boxningssäck att tilta på. +EV väl? Citera
MaybePirog Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Låter kortet flyga på krogen. Citera
fsista Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Jag investerar och jag verkar vara och tror jag är duktig på det. Citera
riggtherigg Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Jag vann 15 000 kr i början på min pokerkarriär i en turnering, gick ut på krogen firade, slösade 3000kr ungefär...kom hem skitfull och spelade bort 20 000 kr samma kväll. lol, bäst hittills Citera
Rooney Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Elektronik som blir gammal alldeles för fort Citera
papiPope Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Måste ju vara mest baller att slösa bort pengar och inte sen veta på vad? Citera
CarlDenStore Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 var en polare som beställde en limmo för ungefär en 250 meters tur, det var lite kallt gjort Citera
K_MaN Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Kläder, brudar och blow. Säg till nästa gång innan du drar en Brasilien resa Citera
edison Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 var en polare som beställde en limmo för ungefär en 250 meters tur, det var lite kallt gjort Du får säga att det var du calle, knappast det värsta du har gjort i den genren. Citera
medullaoblongata Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 hemstäd i en 38kvm lgh Citera
HSvensson Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Ngt dyrare vanor, tittar inte på vad maten jag handlar kostar, åker taxi oftare och lite mer krimskrams. Överlag har jag nog inte höjt mina månadsutgifter i snitt med mer än ett par tusen sek dock. Det enskilt dyraste jag köpt är min tv som kostade 10k, det onödigaste är ett nintendo wii för 3,4k som jag spelat 3 ggr sen inköpet. Allt stämmer in läskigt bra på mig ... Citera
Recommended Posts