Supertequila Postad 17 Maj , 2010 Rapport Share Postad 17 Maj , 2010 Diggar den fetmarkerade texten. Fick bli facebook-status. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 17 Maj , 2010 Rapport Share Postad 17 Maj , 2010 Diggar den fetmarkerade texten. Fick bli facebook-status. Jag tänkte ha den som signatur här. Men väljer bland andra citat från Fooled by randomness. Om jag ska komma på nåt själv blir det inte mycket bättre än den jag har nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 17 Maj , 2010 Rapport Share Postad 17 Maj , 2010 Vet inte vem det är som har rankat exakt hur bra spelarna är. Det går givetvis inte att göra. Men du måste också inse att de flesta av dessa spelare (som har tjänat ihop sin förmögenhet på poker) har vunnit större delen av sina pengar för flera år sedan, då folk som inte hade den blekaste aning om vad de höll på med gav bort sina pengar. Det är dessutom så att de flesta av spelarna har tagit extremt stora risker. Vissa av dem som gjorde det förlorade allt de hade om och om igen. Andra hade mycket flyt under en period där det fanns mycket pengar att tjäna, vilket gjorde dem stenrika. Du kan därför inte säga att Negranue, Doyle och Hellmuth är bättre cashgamespelare än alla som postar här, bara för att de har mycket pengar. Var har jag påstått att de är bättre än alla som postar här? Snälla, såga mig gärna men lägg inte ord i min mun. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts