okocha Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 kan nån skicka pm till mig när de är inspelade, sända och finns ute på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Vem är norrbaggen? Något nätfenomen eller en turredonk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Han har väl vunnit nån EPT tror jag, lirar nog många liveturrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Han har väl vunnit nån EPT tror jag, lirar nog många liveturrar. Han lirade Ladbrokes poker festival vet jag och han lirar massvis live. Tror även det är han som har en tragisk historia bakom sig som postades här på poker.se av Ola för några år sen. Typ en bilolycka där han bröt alla ben i kroppen och bara bad om att få dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Han lirade Ladbrokes poker festival vet jag och han lirar massvis live. Tror även det är han som har en tragisk historia bakom sig som postades här på poker.se av Ola för några år sen. Typ en bilolycka där han bröt alla ben i kroppen och bara bad om att få dö. Länk till detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OMGDanGlimne Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Dan Glimne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Den där rike gubben som försökte slå eliten i Vegas som Glimme skrev om i Pokermagazine, han försökte hela tiden pusha upp blindsen, han var väl ganska hyffsad pokerspelare. Skulle vara kul att se om han kan få dwan nervös. Knappast eftersom gubben bara spelar limit texas HU. Knappast Dwans gren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Det går bra för mr Beal... Han är numera t.o.m rikare än donatorn nummer ett Guy Laliberte... http://www.forbes.com/lists/2009/54/rich-list-09_Andrew-Beal_V79M.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Dan Glimne. hej shahin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Tror även det är han som har en tragisk historia bakom sig som postades här på poker.se av Ola för några år sen. Typ en bilolycka där han bröt alla ben i kroppen och bara bad om att få dö. Låter som en fredagskväll på svenska spel... För övrigt, hur i hela h-e kan dom sparka AJ från HSP? Visst, Gabe är ju den bättre av dom två, men kombinationen funkar ju bra! Vill som stoppa in en snygg donna nere vid borden så gör det då. Men låt AJ vara kvar. Klantskallarna som kom på den här iden borde få sparken omgående! Allvarligt, det kan inte finnas nån som tycker att detta är rätt? Som att göra "Oops I did it again" till Sverige nationalsång. AJ Benzas blogg: http://benzaneat.blogspot.com/2009/10/flop-turn-and-river-of-shit.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Jag vill se: (och helst $500-$1000 blinds eller mer) Ivey Cole south Gus erik123 _FULLFLUSH1_ (schwartz) durrrr Chau Giang Antonius Reserv: Raptor (David Benefield) Farha Kniven Greenstein DN Galfond J.Gold Elezra harry potter (Minieri) Bad_ip (lodden) Andy Beal Sen hade det vart kul att se unga spelare som inte får vara med pga regler, tänker på Obrestad tex. Jag vill absolut inte se laak, brunson, cunningham, jesus, howard eller någon annan stinkande bänkvärmare. Schwartz skulle antagligen tacka nej så in med elezra eller barry (farha är för seg). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Jag vill se: (och helst $500-$1000 blinds eller mer)... Reserv: Raptor (David Benefield) Farha Kniven Greenstein DN Galfond J.Gold Elezra harry potter (Minieri) Bad_ip (lodden) Andy Beal ... Jag vill absolut inte se laak, brunson, cunningham, jesus, howard eller någon annan stinkande bänkvärmare. Så du tycker att Jamie Gold platsar, men inte Phil Laak eller Doyle Brunson? :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Så du tycker att Jamie Gold platsar, men inte Phil Laak eller Doyle Brunson? :shock: jag tycker visserligen Laak och esfandiari är ganska roliga när dom inte spelar några händer, men det är just det som är min poäng. Dom tre är tråkiga att titta på. Dom foldar sönder och är allmänt veka. Gold är bra för spelet, han kan man slänga in för att ge lite action. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 jag tycker visserligen Laak och esfandiari är ganska roliga när dom inte spelar några händer, men det är just det som är min poäng. Dom tre är tråkiga att titta på. Dom foldar sönder och är allmänt veka. Gold är bra för spelet, han kan man slänga in för att ge lite action. Om du med veka menar "inte dumma i huvudet" så är jag beredd att hålla med. Jag kan annars tipsa om WPT, där viks det inte många händer. Borde passa dig bra. Själv föredrar jag att se bra poker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Negreanu skulle väl inte vara med den här omgången, vad jag har hört. Tror t o m han skrev det på sin blogg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Negreanu skulle väl inte vara med den här omgången, vad jag har hört. Tror t o m han skrev det på sin blogg. Bra isf, för han är inte heller så kul att se. Gillar med de unga internetkidzen som skapar action. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Låter som en fredagskväll på svenska spel... För övrigt, hur i hela h-e kan dom sparka AJ från HSP? Visst, Gabe är ju den bättre av dom två, men kombinationen funkar ju bra! Vill som stoppa in en snygg donna nere vid borden så gör det då. Men låt AJ vara kvar. Klantskallarna som kom på den här iden borde få sparken omgående! Allvarligt, det kan inte finnas nån som tycker att detta är rätt? Som att göra "Oops I did it again" till Sverige nationalsång. AJ Benzas blogg: http://benzaneat.blogspot.com/2009/10/flop-turn-and-river-of-shit.html FAIL! Hur kan man misslyckas med så mycket i ett så kort inlägg. Skulle bli ytterst förvånad om chocolate har en IQ över 100. Jag vill se: (och helst $500-$1000 blinds eller mer) Ivey Cole south Gus erik123 _FULLFLUSH1_ (schwartz) durrrr Chau Giang Antonius Reserv: Raptor (David Benefield) Farha Kniven Greenstein DN Galfond J.Gold Elezra harry potter (Minieri) Bad_ip (lodden) Andy Beal Sen hade det vart kul att se unga spelare som inte får vara med pga regler, tänker på Obrestad tex. Jag vill absolut inte se laak, brunson, cunningham, jesus, howard eller någon annan stinkande bänkvärmare. Schwartz skulle antagligen tacka nej så in med elezra eller barry (farha är för seg). Jag blir alldeles röd i ansiktet när jag läser den här posten, får den där känslan av att man vill gömma sig när man bevittnar någonting oerhört pinsamt. Inte pga namnen du nämner utan hur du gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Om du med veka menar "inte dumma i huvudet" så är jag beredd att hålla med. Jag kan annars tipsa om WPT, där viks det inte många händer. Borde passa dig bra. Själv föredrar jag att se bra poker... Hur menar du när du säger att laak inte är dum i huvudet, och hur tänkter du när du säger att hsp är bra poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Hur menar du när du säger att laak inte är dum i huvudet, och hur tänkter du när du säger att hsp är bra poker? Phil Laak är en smart kille. Vilken tv sänd poker tycker du är bättre än High Stakes Poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Skulle bli ytterst förvånad om chocolate har en IQ över 100. -10 (dvs jag tippar på 90) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 FAIL! Hur kan man misslyckas med så mycket i ett så kort inlägg. Skulle bli ytterst förvånad om chocolate har en IQ över 100. Jag blir alldeles röd i ansiktet när jag läser den här posten, får den där känslan av att man vill gömma sig när man bevittnar någonting oerhört pinsamt. Inte pga namnen du nämner utan hur du gör det. ska man göra något så ska man göra det ordentligt. Den pinsamma kännslan du känner är för du fortfarande är kvar i den tiden då man fortfarande inte vill ses stående bredvid sin mamma eller pappa när andra kan ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 Negreanu är visserligen en trevlig prick men känns lite som om han har gjort sitt i HSP. Jobbige Laak skulle jag bli direkt besviken om jag fick se i kommande säsong. edit. Skulle iofs kunna tänka mej att se Laak på samma bord som Tilly. Naturligtvis med sistnämnda i pos. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oake12 Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 FAIL! Hur kan man misslyckas med så mycket i ett så kort inlägg. Skulle bli ytterst förvånad om chocolate har en IQ över 100. Jag blir alldeles röd i ansiktet när jag läser den här posten, får den där känslan av att man vill gömma sig när man bevittnar någonting oerhört pinsamt. Inte pga namnen du nämner utan hur du gör det. Vad är det för fel på dig hampulito? Jag förstår mig verkligen inte på ditt känsloliv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Portello Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 FAIL! Hur kan man misslyckas med så mycket i ett så kort inlägg. Skulle bli ytterst förvånad om chocolate har en IQ över 100. Jag blir alldeles röd i ansiktet när jag läser den här posten, får den där känslan av att man vill gömma sig när man bevittnar någonting oerhört pinsamt. Inte pga namnen du nämner utan hur du gör det. fy fan vad pinsam du e, tragiskt for dig och manskligheten med att du troligtvis inte ens fattar det heller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calzer Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Min enda önskan är att de kör nåt annat än NLT. PLO highstakes cashgame vore ju skitkul. Skulle säkert skapa lite ny marknad också i dessa tider. håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts