Mjukis Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Info: Tid: 14:00 Spelform: Texas Holdem NL Inköp: 900+100 Startstack: 10k Blinds: Startar på 25/50 Perioder: 30min genom hela (fin struktur, inge lotto) Max 40 platser Sidospel så fort vi får lediga bord (dealers på dessa) Mat och dryck finns att köpa på plats, inga medhavda drycker tillåts i lokalen. Anmälan görs via PM eller mail, adressen skickar vi ut några dagar innan via PM eller mail. Citera
Mjukis Postad 21 November , 2009 Författare Rapport Postad 21 November , 2009 Update: 24 anmälda. Vi har skaffat en deal med en lokal krog där ni som deltar i turneringen har halva priset i baren hela kvällen. Vi bjuder även på pizza och läsk vid matpausen. Kan även tillägga att vi har stora och stabila bord ( denna varianten) Äkta lermarker (13.5g tror jag) med valörer både för turnering och sidospel. Så det är "top of the line" prylar för er som är kräsna. Citera
OzzzaJa Postad 26 Januari , 2010 Rapport Postad 26 Januari , 2010 Mjukiz är min idol! Hur gick turran? Vem klonkade hela vägen osv? Liras det nåt där hemma? Citera
Recommended Posts