Partypooper Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Finns det någon sajt som inte tillåter hjälpprogram? Tipsa mig i tråden eller via PM. Tack! Citera
Ola Brandborn Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Random sajt i Cake-nätverket (ex Doyles Room). Trackingprogram är omöjligt pga anonymiserade handhistorys. Citera
The Grand Bark Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Postad 20 Oktober , 2009 svenska spel. I teorin ja, verkligheten är dock lite annorlunda. Citera
Batch Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Random sajt i Cake-nätverket (ex Doyles Room). Trackingprogram är omöjligt pga anonymiserade handhistorys. Vet inte hur tillgängligheten är men det är relativt lätt att göra ett program som läser av borden och skapar egna hand histories så omöjligt är det inte. Extra krångel för att få trackingprogram att fungera medför dock att den stora massan avstår. Citera
Drunken_Penguin Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 På Cake kan man byta screenname en gång i veckan. Är det anonymitet man är ute efter (att inte übergrinders ska sitta med en massa info) så är det kanon. Mig veterligen går det inte heller att komma runt med något extratillägg till HM/PT då motståndarna inte får någon info om ditt konto, bara nicket. Citera
Partypooper Postad 21 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Tack för svaren. Tänker mig ett byte av spelsida och jag föreställer mig att spelet blir "öppnare" om alla inte sitter och tar beslut efter statistik i trackerprogram. Citera
Recommended Posts