deom_on Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 Som rubriken lyder, var hittar jag mina händer från Full Tilt så jag kan importera till Holdem Manager? Citera
khiseer Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 du måste antagligen välja på nån av menyerna i ftp klienten att du vill spara ner din HH då väljer du bara mapp där.. Citera
deom_on Postad 16 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2009 Tack, har stött på ett nytt problem med HUDen. Den fungerar som den ska och händerna importeras in i HM, men efter ca 10-12 händer slutar den ibland importera till HUDen, men fortfarande kommer händer in i HM. Nån som vet va de kan vara för problem? Har testat att ändra olika funktioner, så som hur många som ska vara med i handen för att den ska importeras och allt men fungerar inte bättre för de. Tacksam för hjälp. Citera
deom_on Postad 17 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2009 Ingen som har nån aning va problemet kan vara? Citera
khiseer Postad 17 Oktober , 2009 Rapport Postad 17 Oktober , 2009 kan nog vara att du behöver den nyaste patchen.. blev fel för mig på stars pga av detta ifl.. funkade fint på cg men på sng så fungerade inte huden. http://www.holdemmanager.net/download.html Citera
deom_on Postad 17 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2009 Dessvärre har jag den senaste versionen. tror inte de ska ha nått med det att göra men jag har bara 15dagars behörigheten. Blir sjukt irriterad när jag ska lira och så för jag upp mina jävla stats men dom fungerar bara på nästan exakt 12 händer då dom alltid slutar att fungera! Citera
m3lee Postad 20 November , 2009 Rapport Postad 20 November , 2009 Dessvärre har jag den senaste versionen. tror inte de ska ha nått med det att göra men jag har bara 15dagars behörigheten. Blir sjukt irriterad när jag ska lira och så för jag upp mina jävla stats men dom fungerar bara på nästan exakt 12 händer då dom alltid slutar att fungera! Har du hittat nån lösning? Jag har samma problem. Gäller texas, plo, och plo8. Blir väl till att lurka runt på HM-forumet och leta lösning. /Tomas Edit: Nu funkar det iaf. Citera
FishFTW Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 Ni måste ha betaversionen för att det ska funka perfekt. Citera
k98hest Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 Går det att datamina händer med HM på FTP? Hur går jag i så fall tillväga? MVH k98hest Citera
Recommended Posts