Finntorp Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Grinderskontoret i nacka strand, borjar dagboken imorgon Citera
mpee Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Grinderskontoret i nacka strand, borjar dagboken imorgon Började du inte dagboken nyss? Citera
Finntorp Postad 6 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Började du inte dagboken nyss? Haha, sant, hur som helst sa kommer Jag inte aka in forrens 12 idag sa lar ju inte bli mycket skrivet fram tills dess, och ovriga medlemmar kanner annu inte till denna dagbok sa lar inte bli mycket action har pa ett par timmar Citera
Haggisen1 Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Haha, sant, hur som helst sa kommer Jag inte aka in forrens 12 idag sa lar ju inte bli mycket skrivet fram tills dess, och ovriga medlemmar kanner annu inte till denna dagbok sa lar inte bli mycket action har pa ett par timmar GL kommer att följas! Citera
Saint_Bjorn Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Är sushin fortfarande lika bra i Finntorp? Citera
chipstutten Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 plötsligt känner ja mig så jäävla fet Citera
Antisk Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 plötsligt känner ja mig så jäävla fet Passande nick imo Citera
FriSoren Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 jag vill ha bilder på allt och alla Citera
theam Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Tog en bild som hastigast med mobilen. Ursäkta den dåliga bildkvalitén. Citera
Leooo Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Tog en bild som hastigast med mobilen.Ursäkta den dåliga bildkvalitén. Vad ere för grinders som kör singelskärmar liksom. Skämmes + lol! Citera
upandcoming Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Vad ere för grinders som kör singelskärmar liksom. Skämmes + lol! är det sant att du har 4st 30"-skärmar leo? Citera
Finntorp Postad 6 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Vad ere för grinders som kör singelskärmar liksom. Skämmes + lol! Du får komma hit och styra upp Sushin i Finntrop är fortfarande grym! Citera
Izy Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 åhå ser man på. nacka strand alltså. och finntorp. jag gick själv i walthers hähäää. spännande. vilka är ni? Citera
kingsofcards Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Bor riktigt nära.. Kanske kommer på inspektion någon dag. Citera
NikLasVegas Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 är det sant att du har 4st 30"-skärmar leo? IRLsucks har:) (edit, kan var 3, itne helt säker...) GL med kontoret. Då vi i princip lagt ner vår kontorsverksamhet i nacka, får ni ta över. GL att hålla dagboken på samma nivå Vill ni ha en soffa och en fläkt kan ni få dom gratis mot upphämtning på vårt kontor... Citera
NikLasVegas Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Sushin i Finntrop är fortfarande grym! Tosa? Citera
Finntorp Postad 6 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Tosa? Yes box, har väl varit utnämnd till Sthlms bästa ngt år? Hur som helst, om ngn vill komma på inspektion så får ni skicka PM till mig, denna vecka kommer Jag förmodligen bara kunna idag är här till minst 22, samt tisdag och onsdag. Citera
Juggler Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Vill företag annonsera på pokerforum.nu så får de ta kontakt med oss på förhand. Låst. Eftersom Finntorp inte lärde sig från förra gången så är han avstängd. Citera
Recommended Posts