HSvensson Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Dags att köpa ny mobil, står mellan en SE w995 eller en SE Aino (som kommer ut i sverige om typ två veckor) Vad har ni för erfarenhet av w995? Tips eller andra funderingar? W995: http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/w995?lc=sv&cc=se Aino: http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/aino?lc=sv&cc=se Har just nu en w800i så det är ju ganska stor skillnad. Är intresserad av stor skärm, INTE bara touch, gps och vettig prestandard i övrigt... Citera
Dead-Inside Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Allt jag vet är att min nästa mobil kommer innehålla Spotify. Citera
Juggler Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Orkar inte vänta på SE Xperia X3? It has android! Citera
HSvensson Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Orkar inte vänta på SE Xperia X3? It has android! Njäe ...det pallar jag inte vänta på Onoff och elgigantens prissättning är ju ett skämt, för att tala om Siba... Det kostar 400 kr mer om jag köper den i butik, inte så att man betalar det bara för att få den dirket, inte jag iaf. Har man väntat 3-4 år på ny mobil kan man nog vänta nån dag till Lutar åt en w995, kom på att Ainon inte kommer att vara buggfri direkt när den kommer ut, troligtvis. Dvs man får vänta tills typ jul innan man får en buggfri variant. Citera
Crappy Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Orkar inte vänta på SE Xperia X3? It has android! Öhhh? Va är vad? Ursäkta att jag kapar denna lite. Jag är nämligen också på jakt efter en ny. Men finns det något roligare? Citera
HSvensson Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Öhhh? Va är vad? Ursäkta att jag kapar denna lite. Jag är nämligen också på jakt efter en ny. Men finns det något roligare? ? Citera
TotalFarsa Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 ?Efter att ha pillat på min iphone blev Crappy sugen på en sån. Nu frågar han om det finns något roligare än den, vilket det säkert gör... Allt klart? Citera
Lemiux Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Om jag får opponera mig om Sonyericsson så känns det som det är fel på varannan mobil, (jobbar i teliabutik) reklamationer är 95% SE. Jag rekommenderar HTC Hero eller Iphone! Citera
JohnH Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Nån som handlat en HTC Desire? Hoppa över den pga något? Är lite inne på det till frugan. Själv har jag iphone men det är ju bra o variera sig lite i familjen. Citera
Juggler Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Jag har en Nexus One som är nästan samma sak som Desire. Toknöjd. Den har en fantastisk skärm, bra funktioner, slipper iTunes-skräp etc etc. Saknas ju en del apps på android jämfört med iphone, det är väl nackdelen. Citera
Crappy Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Gahhh Jag kan inte bestämma mig Alla har Iphone Jag vill inte ha som alla andra HTC Legend, någon? Bra pris i förhållande till iphonen, eller får man vad man betalar för? Citera
Jeg123 Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 GahhhJag kan inte bestämma mig Alla har Iphone Jag vill inte ha som alla andra HTC Legend, någon? Bra pris i förhållande till iphonen, eller får man vad man betalar för? Kolla en post ovanför din. Jag har också en Nexus One. Hade iPhone innan. Hade tänkt skaffa en ny efter att tappat den i marken, men blev en nexus istället. Jäkligt nöjd. Citera
Snygglenn Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Värt att köpa iphone nu eller ska man vänta? Såg det skrevs i någon tråd att det kanske skulle släppas en ny till sommaren så kanske bättre att ligga lågt några månader Citera
JohnH Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 ITchefen ska tydligen köpa desireluren till sin sambo. Han själv ska ha nya Ericsson. Bra sync o grejer med servers o allt va de va. Dvs, du får välja om du är tuff ITkille, hoe eller en snubbe med converseskor och vita iphonesnoddar i öronen. =) Jag själv har iphone o tror inte att den känns 5000kr bättre än en HTC av senaste modell. Citera
Jeg123 Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Värt att köpa iphone nu eller ska man vänta? Såg det skrevs i någon tråd att det kanske skulle släppas en ny till sommaren så kanske bättre att ligga lågt några månader Själv hade jag väntat... Citera
Snygglenn Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Själv hade jag väntat... ty, will do! Kan man betala av hela abonnemanget direkt btw? Vill ha det så jag får tillgång till fri surf osv men slipper helst betala på det där en gång i månaden i två år. Inser så klart att jag får betala räkningar på det jag ringer utöver det som ingår men vill slippa skiten så mycket som möjligt Citera
brolija Postad 18 April , 2010 Rapport Postad 18 April , 2010 Finns det någon mobil som man kan lira nätpoker på? Jag är inne på en Android HTC, men givetvis väljer jag den mobil som stödjer poker. Citera
MacDaddy Postad 18 April , 2010 Rapport Postad 18 April , 2010 Har en HTC HD2. Fetare mobil finns inte. Citera
Iggan Postad 18 April , 2010 Rapport Postad 18 April , 2010 Någon som har Vivaz? Är sugen på att köpa den för den ser rätt sexig ut och jag bryr mig inte så mycket om själva telefonen då jag använder inte något annat än att ringa/smsa och spela spel när jag skiter men frågar ändå, är den något att ha? Citera
Snygglenn Postad 19 April , 2010 Rapport Postad 19 April , 2010 Hej igen! Hörde att den nya iphonen ska visas i usa någon gång i juni/juli? Isf lär det väl ta någon/några månader innan den släpps i usa och ännu längre tills vi får se den i swe. Pratar vi ett halvår+ eller? Jag är inte ett dugg insatt så sry för alla dumma frågor Citera
JohnH Postad 20 April , 2010 Rapport Postad 20 April , 2010 Ska vara juni/juli i usa så iphonen kanske kan köpas till bruttan.. Är det meckigt att köpa en usatelefon och sen få den att fungera smärtfritt här i swe? edit: Läste lite snabbt. "visas" är kanske inte samma sak som att sälja Citera
Jeg123 Postad 20 April , 2010 Rapport Postad 20 April , 2010 Ska vara juni/juli i usa så iphonen kanske kan köpas till bruttan.. Är det meckigt att köpa en usatelefon och sen få den att fungera smärtfritt här i swe? edit: Läste lite snabbt. "visas" är kanske inte samma sak som att sälja Du kommer nog inte få köpa något. Det har inte gått att köpa 3G och 3GS utan att teckna abonnemang i samband med köp. Vill man köpa en iPhone så ska man ta sig till Italien, där kan man köpa olåsta telefoner, brukar ligga på €1000 Citera
Juggler Postad 20 April , 2010 Rapport Postad 20 April , 2010 Nästa iPhone kommer nog köra med en ny standard för sim-kort så kan vara meckigt tills de lanserar telefonen i Sverige eftersom ingen annan telefon Iphone 4G verkar vara ett stort uppryck . Hade köpt en om jag inte nyligen köpt en annan telefon och kunde ha övereseende med itunes-helvetet. http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone Citera
JohnH Postad 20 April , 2010 Rapport Postad 20 April , 2010 Du kommer nog inte få köpa något. Det har inte gått att köpa 3G och 3GS utan att teckna abonnemang i samband med köp. Vill man köpa en iPhone så ska man ta sig till Italien, där kan man köpa olåsta telefoner, brukar ligga på €1000 Vettafan hur en polares farsa kom över iphones men han hade med några från staterna till sina kids. Var första modellen nåt annorlunda kanske? Allt går väl men man vill ju inte lägga 100h på nåt som inte är så där jätteviktigt. Citera
Recommended Posts