Hittapengarna Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Tänkt byta till Party från SvS så några frågor. Om man är van vid 2.5/5 på SVS är det 0.25/0.50$ man ska spela eller 0.5/1$? Är det skattefritt? Ungefär hur lång tid tar uttagen? Har Nordea som bank. Är deras VIP-system bra? Trafiken bland det bättre antar jag? Har alltid varit på svenska spel just för att det känns så tryggt och säkert, är det samma på Party? Sett allt för många trådar där folk får konton frysta på utländska siter och orkar inte med sånt tjaffs. Citera
Caroline87 Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Party känns väldigt oseriösa imo. Sen hade de helt otroliga vävlingskurser när jag lirade där sist, ungefär 0,3 över kursen när du köper dollar och 0,3 under kursen när du cashar ut. Citera
Hittapengarna Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Oseriösa? är de inte bland de största på marknaden? Citera
Caroline87 Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Oseriösa? är de inte bland de största på marknaden? jo, det hindrar väl inte? konstanta popups, reklam på porrsidor, otydliga bonusvillkor, svindlar en på växlingskurser osv. tror btw att du inte hittar nå sämre speare där än på svs.. Citera
DrRoland Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Party känns väldigt oseriösa imo. Sen hade de helt otroliga vävlingskurser när jag lirade där sist, ungefär 0,3 över kursen när du köper dollar och 0,3 under kursen när du cashar ut. Jo, men det är iofs bara en mindre grej, då det inte finns ju ingen anledning att låta Partypoker växla överhuvudtaget... Citera
Hittapengarna Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2009 okej men någon som kan svara på frågorna jag ställde Citera
mpee Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Tänkt byta till Party från SvS så några frågor. Om man är van vid 2.5/5 på SVS är det 0.25/0.50$ man ska spela eller 0.5/1$? Är det skattefritt? Ja. Ungefär hur lång tid tar uttagen? Har Nordea som bank. Har ej Nordea. Är deras VIP-system bra? Hyffsat om man spelar mycket. Trafiken bland det bättre antar jag? Japps. Har alltid varit på svenska spel just för att det känns så tryggt och säkert, är det samma på Party? Sett allt för många trådar där folk får konton frysta på utländska siter och orkar inte med sånt tjaffs. Har spelat på party i fem år och aldrig haft problem. Citera
HEJHEJ68 Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Postad 13 Oktober , 2009 Har en fråga vad är max antal bord man kan spela på 6manna cg? Citera
Supersweed Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Postad 25 Oktober , 2009 ..min fråga är då om man kan avanmäla sig och spela 300k gtd om två veckor? Jag mailade party igår men har inte fått ngt svar. Citera
JGrande Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Postad 25 Oktober , 2009 Bara att avregga så får du pengar Citera
Supersweed Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Postad 25 Oktober , 2009 Bara att avregga så får du pengar Tack för snabbt svar! ....trodde jag med, men fick inga pengar.... men kunde dock anmäla mig till samma turre igen då det stog att jag hade en freeroll att utnyttja. Dock så kunde jag inte anmäla mig till 45k gtd på fredagar som kostar 215 dollar? Jag får väl chansa att "freerollen" funkar på nästa 300k gtd. Citera
Snusarn Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Postad 25 Oktober , 2009 mm det funkar så, du får en ticket till just den turren vilken vecka du vill. Citera
Supersweed Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Postad 25 Oktober , 2009 mm det funkar så, du får en ticket till just den turren vilken vecka du vill. Excellent! Då sparar jag den i två veckor eftersom party kör miljonen nästa söndag! Citera
mrmaster Postad 18 Januari , 2010 Rapport Postad 18 Januari , 2010 Uttagen till konto tar i snitt ca: 2-3 dagar vilket är helt ok. Lite game selection och du kommer att bli förvånad över hur usla spelare det fortfarande finns. Citera
Mickel Postad 18 Januari , 2010 Rapport Postad 18 Januari , 2010 Glöm bara inte bort att spela så dom inte snor pengar från ditt konto. Citera
heltok Postad 18 Januari , 2010 Rapport Postad 18 Januari , 2010 Tänkt byta till Party från SvS så några frågor. Om man är van vid 2.5/5 på SVS är det 0.25/0.50$ man ska spela eller 0.5/1$? ja Är det skattefritt? ja Ungefär hur lång tid tar uttagen? Har Nordea som bank. några dagar Är deras VIP-system bra? nej. som normal midstakesgrinder blir det typ 20-30% beroende på hur bra man timear grinden och rätt mkt rat race. Trafiken bland det bättre antar jag? kolla http://www.pokerscout.com Har alltid varit på svenska spel just för att det känns så tryggt och säkert, är det samma på Party? Sett allt för många trådar där folk får konton frysta på utländska siter och orkar inte med sånt tjaffs. se bold Citera
Joeduck Postad 18 Januari , 2010 Rapport Postad 18 Januari , 2010 Klienten är iaf ganska bra nu. För några år sen så var det ett jävla hallå för att kunna spela om man inte hade extra RAM för alla trojaner de installerade. Citera
pq4510 Postad 7 Mars , 2010 Rapport Postad 7 Mars , 2010 Hej, undrar lite över hur motståndet är på niverna 0.50-1.00 till 2.00-4.00? Spelar idag på Svenska Spel och det går ok. Men letar efter ytterliggare en site med rimligt motstånd på. Läste i en blogg på ProSharks att det skulle vara bra och spela på Party. //Max Citera
Tiggr Postad 9 September , 2010 Rapport Postad 9 September , 2010 Någon som vet hur man ställer in flikarna för bets pre och postflop? Från början finns det rekommenderad inställning med x2,x3,x4 pre och 1/2,3/4,pott post. Skulle vilja ha x2.5,x3 och x3.5. Under står det ställ in alternativ för satsningsflik men kommer inte vidare om jag trycker på den. Citera
MrFroggyX Postad 12 Augusti , 2011 Rapport Postad 12 Augusti , 2011 reklam på porrsidor Det är asbra. Hur kan det ens vara negativt? Superpositivt att dom gör reklam där. Citera
papiPope Postad 12 Augusti , 2011 Rapport Postad 12 Augusti , 2011 Det är asbra. Hur kan det ens vara negativt? Superpositivt att dom gör reklam där. ja win-win ju Citera
Recommended Posts