Fouraces Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Tja, nyss köpt Pokertracker. Kan inte ngn snäll individ försöka guida mig till att komma igång. Har importerat typ 120k händer och i själva programmet kan jag analysera specifika spelare etc. Men hur gör jag för att få in statistiken på bordet? Har provat så gott jag kan men är inte så duktig på sånt här, hade uppskattat lite hjälp. Ska det gå att använda PT 3 på Svenska Spel fullt ut? Tack Citera
stenk Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Har typ samma problem och har meckat med det sjukt mycket men får inte heller i ordning på det, så följer tråden iallfall så kanske man kan få igång det själv också Citera
Mattiasve Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 jag själv använder holdem manager på svs och det funkar bara fint men för att huden ska funka (statsen visas på bordet) så använder jag mig utav hh converter,som gör om handhistoriken till engelska/partypokerhistorik för annars tror jag inte att själva programmet kan läsa historiken. fattade inte riktigt om det var de du inte fick att funka men issåfal tror jag hh converter kan fixa problemet och det är ett gratisprogram. Citera
Recommended Posts