Gå till innehåll

störande blinkande


sentenced

Recommended Posts

finns det nåt sätt att få bort aktiva spelarens blinkande och bara ha det så att det är ett fast ljus på den istället tex att boxen runt är svart och sen blir den grå utan en massa blinkande? som vanligt på detta trevliga forum ställer man en fråga och 30+ pers kollar ingen svarar tack, 2+2 here i cum.

 

Vad är höjden av kort tålamod?

 

OT: vet inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns det nåt sätt att få bort aktiva spelarens blinkande och bara ha det så att det är ett fast ljus på den istället tex att boxen runt är svart och sen blir den grå utan en massa blinkande? som vanligt på detta trevliga forum ställer man en fråga och 30+ pers kollar ingen svarar tack, 2+2 here i cum.

Hur stor tror du sannolikheten är att en av de första 50 personerna vet hur man gör? Man måste gå in och modifiera PokerStars programvara för att få bort blinkandet. Hur många tror du vet hur man gör det?

 

Jag spelar inte på Stars och vet inte hur deras programvara är uppbyggd, men det är förmodligen inte svårare än att ändra en bild i photoshop.

 

Men som vanligt när en 14-åring startar en tråd försöker han inte lösa problemet själv först... 2+2 here i cum (fattar ni? cum som i sperma höhöhöhö)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar inte på Stars och vet inte hur deras programvara är uppbyggd, men det är förmodligen inte svårare än att ändra en bild i photoshop.

 

Det funkar inte att bara kopiera över PokerStars\Gx\label - statusb med PokerStars\Gx\label - status.

(Detta testade jag bara ett par timmar efter OP:s orginalpost. Eftersom jag inte lyckades brydde jag mig inte om att svara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som casual-spelare så är det där jäkla blinkandet en stor orsak till att jag inte spelar på PS (nej, de lär inte sakna mig heller för den delen).

 

Ingen lätt fråga du ställer f.ö. Kanske en anledning till att du inte fått svar.

Samma här, blir illamående. Blinket är vidrigt, kan inte fatta att folk trots allt står ut/inte bryr sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det funkar inte att bara kopiera över PokerStars\Gx\label - statusb med PokerStars\Gx\label - status.

(Detta testade jag bara ett par timmar efter OP:s orginalpost. Eftersom jag inte lyckades brydde jag mig inte om att svara.

Kopierade du efter eller inna klienten startat? På ongames klienter måste man ersätta bilder efter att klienten startat, annars laddar den ned nya bilder och ersätter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...