kingsofcards Postad 8 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Såg för övrigt nya South Park idag. Fy fan vilken nötserie de är.. Det finns ingen, absolut ingen serie som kommer i närheten av den när det gäller att hålla kvalité genom såpass många säsonger.. Jag är så förälskad i serien att jag helt enkelt inte kunde hålla mig från att dra igång en 146gb stor olaglighet och tanka rubbet. Ska bli sååå sweet att se om den serien från början. Citera
klanton Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Såg för övrigt nya South Park idag. Fy fan vilken nötserie de är.. Det finns ingen, absolut ingen serie som kommer i närheten av den när det gäller att hålla kvalité genom såpass många säsonger.. Jag är så förälskad i serien att jag helt enkelt inte kunde hålla mig från att dra igång en 146gb stor olaglighet och tanka rubbet. Ska bli sååå sweet att se om den serien från början. Håller med. Det är så sinnesjukt bra så det är larvigt. Fattar inte hur man kan göra något så bra så länge. Jag har också börjat kolla på lite äldre avsnitt och det är sjukt kul att se om dom. Om du inte orkar tanka allt kan du kika på stansdad.com eller southparkstudios.se där man kan streama alla gamla avsnitt. Citera
kingsofcards Postad 8 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Håller med. Det är så sinnesjukt bra så det är larvigt. Fattar inte hur man kan göra något så bra så länge. Jag har också börjat kolla på lite äldre avsnitt och det är sjukt kul att se om dom. Om du inte orkar tanka allt kan du kika på stansdad.com eller southparkstudios.se där man kan streama alla gamla avsnitt. Yes jag känner till de där sidorna, brukar kolla nåt randomavsnitt då och då Dock så är jag lite av en nörd när det kommer till såna här grejer.. Föredrar att tanka och bränna ut saker jag gillar och kommer göra så även med South Park Precis hemkommen från shoppingen. De var näst intill en succé skulle jag säga.. Inte bara är kylskåpet nu välfyllt med käk, jag lyckades också hitta ett par riktigt sköna jeans, en tjocktröja och en semiskjorta. Ska käka lite sen lunch nu, sen blir de en timme på motionscykeln och efter det middag till elitseriehockeyn. Efter dessa aktiviteter finns det lite tid för pokrande om nu orken finns, återstår helt enkelt att se. Imorgon kommer det inte att bli nån fyllebumhunt.. Istället för att sitta uppe hela natten och beklaga sig över ett negativt resultat så ska jag till morsan och käka middag, se nån film och förmodligen sova över till lördagen. Kan bli skönt med ett minibreak från pokern eftersom jag lirat så väldigt mycket den senaste veckan. Citera
kingsofcards Postad 8 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Ett satt, det andra inte i kvällen betting. Var nära i södertälje men ville sin inte. Spel 1. Färjestad - Södertälje (hcp 0-1) - 1a 350kr. Vinst 644kr. Profit 294kr. Spel 2. Pittsburgh Peguins - Pheonix Coyotes - 1a 364kr. Vinst 0kr. Profit 364kr. Spel 3. Lindköping - Frölunda - 1a 346kr. Vinst 692kr. Profit 346kr. Spel 4. Södertälje - Brynäs - Under 4.5 mål 329kr. Vinst 0kr. Profit 329kr. EDIT, ändrat lite felaktiga uppgifter =) Citera
kingsofcards Postad 8 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Fan vad jag tiltar på basehunters spotifyreklam.. Kan tönten bara vara tyst? Citera
Roob Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Fan vad jag tiltar på basehunters spotifyreklam.. Kan tönten bara vara tyst? +1k Citera
kingsofcards Postad 8 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Blev en liten kvällssession efter hockeyn. Kände mig inte väldigt pigg i skallen och tvekade länge om jag skulle spela alls. Det gjorde jag iaf, och det var ju ett bra val Hittade en hel del fina händer och hamnade i en del bra spots. Lyckades plussa drygt 3.5 inköp på 650 spelade händer. Riktigt nice. Var dock en förlustpott jag inte alls var nöjd med och bestämde mig för att stänga ganska direkt efter den, då jag kände att den enbart hade med tröttheten att göra. Här turar jag förmodligen mot fiskens stackars överpar. Folda flopp går väl antar jag mtp att jag är oop. Men fi var jättekass och kändes som de fanns en del implicita. No-Limit Hold'em, $10.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com saw flop | saw showdown BB ($1080.77) UTG ($1835.01) Hero (MP) ($1678.41) Button ($1341.65) SB ($1705.63) Preflop: Hero is MP with 6, 4 1 fold, Hero bets $30, Button raises $50, SB calls $45, 1 fold, Hero calls $20 Flop: ($160) 6, 8, 2(3 players) SB checks, Hero checks, Button bets $120, 1 fold, Hero calls $120 Turn: ($400) 4(2 players) Hero checks, Button bets $400, Hero raises $1508.41 (All-In), Button calls $771.65 (All-In) River: ($2743.30) 4(2 players, 2 all-in) Total pot: $2743.30 Results: Button didn't show Hero had 6, 4 (full house, fours over sixes). Outcome: Hero won $3065.06 Inga konstigheter. Men skönt att få stå No-Limit Hold'em, $10.00 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com saw flop | saw showdown Button ($1091.78) SB ($661.26) Hero (BB) ($1037.95) UTG ($4143) Preflop: Hero is BB with 10, J 2 folds, SB calls $5, Hero bets $20, SB calls $20 Flop: ($60) 8, K, 9(2 players) SB bets $45, Hero calls $45 Turn: ($150) 7(2 players) SB checks, Hero bets $110, SB raises $586.26 (All-In), Hero calls $476.26 River: ($1322.52) 5(2 players, 1 all-in) Total pot: $1322.52 Results: SB had K, 8 (two pair, Kings and eights). Hero had 10, J (straight, Jack high). Outcome: Hero won $1307.52 Efter några sköna sessioner så känns det som en uppdaterad månadsgraf är på sin plats Swooongs kallas det. Imorgon ska jag som jag sa tidigare till morsan och käka middag/sova över till lördag. Så det kommer alltså inte bli något spel på kvällen/natten. Det är möjligt att jag tar en session under dagen, men det beror lite på väderleken. Är ganska sugen på en sväng till golfklubben och föredrar det framför grind om vädret skulle tillåta. Nu ska jag roa mig med xbox nån timme innan jag lägger mig. Kvällen quiz: Vem är hetast av tv-serien Smallvilles Lana Lang och Lois Lane? Discuss.. Erica Durance aka Lois Lane Kristin Kreuk aka Lana Lang Och här är något att lyssna på medan ni funderar. Citera
Slasktratt Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Fan vad jag tiltar på basehunters spotifyreklam.. Kan tönten bara vara tyst? Premiyum Citera
heltoker Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 yoyo nar fan kommer du ner? Borjar bli ensamt har pa dagarna nar de andra jobbar! kyss Citera
kingsofcards Postad 9 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2009 Premiyum Ja nu när basehunter pratar sin släpiga bögengelska varannan minut så blir jag mer och mer sugen på att öppna lite på snålboken yoyo nar fan kommer du ner? Borjar bli ensamt har pa dagarna nar de andra jobbar! kyss Walla aboo! Dröjer inte så länge nu, sjukt sugen. Måste bara se till att novembers räkningar är betalda och klara osv så kan jag sticka. Skulle gissa att det dröjer 1 vecka 10 dagar till nåt sånt. Men senast den 20e så vaknar vi skedandes. Citera
kingsofcards Postad 9 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2009 Södra Stockholm har idag blivit välsignat med riktigt bra väder, KLONK! Ska absolut ta en sväng ner till golfklubben och träna mina svagheter, utslag, långa järn, korta järn, inspel och puttning. Kanske tom ställer mig och slår lite i bunkern. Men först ska jag slänga i mig lite frukost samtidigt som jag kollar nya avsnitten av Sunny in Philladelphia och The Ultimate Fighter. Sunny in Philladelphia är för övrigt en liten doldis i serieträsket som många missar. Alla ni som missat den tvingar jag nu att se den. Citera
spinky Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Postad 9 Oktober , 2009 prenumerations inlägg obv... go db... keep it up! Citera
kingsofcards Postad 9 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2009 prenumerations inlägg obv... go db... keep it up! ty mister, ska göra mitt bästa för att underhålla Nu off till golfen, wiiie! Citera
heltoker Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Postad 9 Oktober , 2009 ty mister, ska göra mitt bästa för att underhålla Nu off till golfen, wiiie! mm har alltid sett dig som något av en clown.. Citera
kingsofcards Postad 9 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2009 mm har alltid sett dig som något av en clown.. Om detta var menat som en förolämpning så BIG FAIL! Önskar hela världen såg mig som något av en clown Hemma från golfklubben nu.. Av någon anledning kände jag mig stel som en åra i ryggen och axlarna.. Swingen såg väl ut ungefär därefter också antar jag och jag har inte skickat så många utslag som jag gjorde idag sen jag började spela golf tror jag.. Inte bra. Järnslagen funkade bättre dock, så något måste jag väl gjort rätt iaf.. Ska ta en sittning på motionscykeln nu och sen börja röra mig mot Nacka där morsan numera är bosatt. Alltså inget pokerspel idag. Citera
kingsofcards Postad 10 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2009 boka flyget bre mm ska göra de till veckan.. blir det bästa mellan 18e och 22a Citera
kingsofcards Postad 10 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2009 Ska snart börja röra mig hemåt från morsan. Vart en trevlig kväll med bra mat och bra filmer. Idag ska jag träffa några polare på dagen för att sedan kolla Danmark - Sverige givetvis. Kanske tar mig nån bira, men vill hålla mig tillräckligt fräsch i huvet för att orka med lite grind efter matchen. Kan tänka mig att värdet bli insane efter den. Citera
heltoker Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Postad 10 Oktober , 2009 du far ta med mina solbrillor och nya visakort nar du kommer. Citera
kingsofcards Postad 10 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2009 du far ta med mina solbrillor och nya visakort nar du kommer. Lovar att göra det om Helene kommer hit med dem iklädd... ingenting. Citera
heltoker Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Postad 10 Oktober , 2009 Lovar att göra det om Helene kommer hit med dem iklädd... ingenting. you dont wanna go there Citera
kingsofcards Postad 10 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2009 Litet spel i bettingprojektet.. Skellefteå - HV71 - 2a för 347kr till 2.35ggr. HV71 känns överlägsna i elitserien just nu. Kommer från en total förnedring av Färjestad. Finns motivationen så vinner man också mot Skellefteå trots bortaplan. Kommer lira lite på VM-kvalet också, men inte bestämt mig för vad ännu.. Trist nog så känns 2.55 på Danmark som ett bra spel inför kvällen match.. Citera
scoob Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Postad 10 Oktober , 2009 vem e det eg. på din avatar, har undrat sen jag såg den. hihi. störig på nåt skumt sätt.. haha. Citera
kingsofcards Postad 10 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2009 vem e det eg. på din avatar, har undrat sen jag såg den. hihi. störig på nåt skumt sätt.. haha. Kan man använda google på rätt sätt så kan man snubbla över dessa pärlor till kvinnliga varelser het ju! +1337 ----------------------------------------------------------------------- Måste rusha nu.. Blev lite i sista sekunden, men ska möta upp lite polare nu som kollar på djurgårdsmatchen (lol) på en lokal "bar".. Ska tydligen se Sverigematchen där sedan också. Så det verkar bli att käka ute idag, var ett tag sen. Laters Citera
Recommended Posts