Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Dags för Aftonbladet att byta krönikör. Dagens krönika var ytterligare ett lågvattenmärke. Sjukt less på höra om att han skall spöa den ene hit och den andra dit. Pinsamt är ordet då en tex Hachman inte ens visste vem Ken var när expressens reporter frågade.

• Svars 82
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Dags för Aftonbladet att byta krönikör. Dagens krönika var ytterligare ett lågvattenmärke. Sjukt less på höra om att han skall spöa den ene hit och den andra dit. Pinsamt är ordet då en tex Hachman inte ens visste vem Ken var när expressens reporter frågade.

En krönika i en tidning är inget man måste "höra" på. Det är ett fritt val att läsa den eller ej. Liksom det är ett fritt val att läsa den och kritisera den även om är trött på att läsa den typen av krönikor. Men peronligen skulle jag ge dig rådet att inte läsa ngt av Ken om du känner så.

Själv så tycker jag han är skön. Att han är pinsam utan dess like är ju en del av hans charm.

Postad
Att sätta = mellan "rökare" och "dålig pokerspelare" var förmodligen det dummaste jag läst på länge... Börjar Ken få ont om vettiga saker att skriva krönikor om?

För sakens skull, så ja, jag röker... Ska dock sluta så fort ungen föds... Och nej, jag röker inte i närheten av sambon...

/TF

Har läst i en pokerbok (kommer inte ihåg vilken just nu, tror det var Winning Texas Hold'Em) att om man i ett livegame möter en tatuerad spelare så skall man räkna med att vinna stora summor eftersom "en person som är dum nog att tatuera sig kan omöjligtvis vara bra på poker."

Ganska kul med förutfattade meningar

Postad
Att sätta = mellan "rökare" och "dålig pokerspelare" var förmodligen det dummaste jag läst på länge... Börjar Ken få ont om vettiga saker att skriva krönikor om?

För sakens skull, så ja, jag röker... Ska dock sluta så fort ungen föds... Och nej, jag röker inte i närheten av sambon...

/TF

Har läst i en pokerbok (kommer inte ihåg vilken just nu, tror det var Winning Texas Hold'Em) att om man i ett livegame möter en tatuerad spelare så skall man räkna med att vinna stora summor eftersom "en person som är dum nog att tatuera sig kan omöjligtvis vara bra på poker."

Ganska kul med förutfattade meningar

Håller med om att man kan skratta åt förutfattade meningar. Har du något exempel på en sådan eller var det bara något du kom att tänka på helt appropå?

Postad

Pinsamt är ordet då du inte vet att han heter Hachem...

Nåväl, den här krönikan är ju den skönaste på länge! Det är ju helt omöjligt att inte se det stora mått av ironi Ken använder sig av här. Han visar dessutom prov på självdistans! Visserligen är det yesterdays news för det här har vi ju vetat länge. I alla fall, man får sig ett garv och det är väl det som är meningen antar jag.

Postad

Håller med om att man kan skratta åt förutfattade meningar. Har du något exempel på en sådan eller var det bara något du kom att tänka på helt appropå?

Öh, ja. Skrev ju det exemplet eller hur?

• 2 weeks later...
Postad
alla gillar ken lätt

han e asskön ju

Han är så sjukligt självgod, gillar inte han för fem öre, haha

han är väl som alla andra. snäll när han sover.

du har tydligen _inte_ sovit med mitt ex....