Gå till innehåll

Ferna - Vart ska jag spela?


Ferna

Recommended Posts

  • Svars 790
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag menar att om du alltid få in det som favorit är du antagligen alldeles för passiv. I No Limit Texas Hold'em försöker man ofta få folk att folda, det lyckas inte varje gång.

 

Balans?

 

Skönt att du tar åt dig när ngn försöker ge uppriktiga goda råd. Fortsätt ist att nötgrinda och om du har tur så blir du kanske marginellt vinnande på låga niväer med bra RB.

 

Just my 5 cents

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att du tar åt dig när ngn försöker ge uppriktiga goda råd. Fortsätt ist att nötgrinda och om du har tur så blir du kanske marginellt vinnande på låga niväer med bra RB.

 

Just my 5 cents

 

Jag spelar för helvete NL10 och skulle gå skapligt minus på att spela den strategin som ni predikar om som är vinnande på mid stakes+

 

Jag spelar mot limp syn callingstations mongos som vägrar släppa toppar med usel kicker ända fram till river, så jag klarar mig bra på mina valuebets, med andra ord dom tänker inte längre än inte alls!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar för helvete NL10 och skulle gå skapligt minus på att spela den strategin som ni predikar om som är vinnande på mid stakes+

 

Jag spelar mot limp syn callingstations mongos som vägrar släppa toppar med usel kicker ända fram till river, så jag klarar mig bra på mina valuebets, med andra ord dom tänker inte längre än jajag vette fan..

 

Ok, my bad. Men är fortf bra att hålla hyfsat aggresiva linjer.

Dra lite filmer på CR om low-stakes. Kan vara en mkt bra investering imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, my bad. Men är fortf bra att hålla hyfsat aggresiva linjer.

Dra lite filmer på CR om low-stakes. Kan vara en mkt bra investering imo.

 

Np, jo jag har gått igenom några serier ang. HU på DC, och jag håller aggresiva linjer, men drar ner ganska mycket på bluffarna och värdebettar sjukt mycket bredare istället då spelarna på nl10 har en tendens att syna på tok för mycket (iaf där jag spelar).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men måste säga att ang. spelet den senaste veckan så har det nästan inte blivit något, då jag är så jävla less på att sitta och nöta sönder NL10 och har helt tappat motivationen, känns ju så jävla fattigt bara!

 

Alla stora/rika onlinespelare har stora lyckade skott bakom sig. Skotta Ferna, annars blir du kvar på NL10 för alltid!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla stora/rika onlinespelare har stora lyckade skott bakom sig. Skotta Ferna, annars blir du kvar på NL10 för alltid!

 

Tänk om jag går gul? :shock: Betalar du min hyra då?

 

Ärligt talat, frestelsen börjar bli för mycket snart!

 

Bankrullen just nu är 800€ efter alla diverse uttag och tjaffs.

 

Hur skulle ni förvaltat dom för att levla sig vidare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk om jag går gul? :shock: Betalar du min hyra då?

 

Ärligt talat, frestelsen börjar bli för mycket snart!

 

Bankrullen just nu är 800€ efter alla diverse uttag och tjaffs.

 

Hur skulle ni förvaltat dom för att levla sig vidare?

 

HU 4 rollz?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk om jag går gul? :shock: Betalar du min hyra då?

 

Ärligt talat, frestelsen börjar bli för mycket snart!

 

Bankrullen just nu är 800€ efter alla diverse uttag och tjaffs.

 

Hur skulle ni förvaltat dom för att levla sig vidare?

 

Dela upp det och sätt dig med €200 på 4 stycken NL1000 bord, sen spelar du helt enkelt tills du är robusto/busto. Gular du så kan du komma och bo hos mig ett tag(max en helg). Tror jag kan köra ner dig riktigt djupt i dekadens och miserabelt leverne. Du kan iallafall inte grinda NL10 för din existens. Var är värdigheten liksom?

 

Gogogo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dela upp det och sätt dig med €200 på 4 stycken NL1000 bord, sen spelar du helt enkelt tills du är robusto/busto. Gular du så kan du komma och bo hos mig ett tag(max en helg). Tror jag kan köra ner dig riktigt djupt i dekadens och miserabelt leverne. Du kan iallafall inte grinda NL10 för din existens. Var är värdigheten liksom?

 

Gogogo!

 

Berätta mer :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...