Starfitter Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 om alla andra får PM kan jag få camchatta lite då? btw är chen typ nöt och äger på pokerteori så bara att lyssna
Ferna Postad 24 November , 2009 Författare Rapport Postad 24 November , 2009 om alla andra får PM kan jag få camchatta lite då? btw är chen typ nöt och äger på pokerteori så bara att lyssna självklart sötnos. Okej, klart man lyssnar men måste han vara så jävla "viktigpetter"
Supertequila Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 När jag googlade Melia sprang jag in på Melita Toniolo, nån het italiensk sak som här medverkar i ett italienskt TV-show som förmodligen inte skulle bli långlivad i Sverige...
Drunken_Penguin Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 Ferna pausar i två dagar, så under tiden låser vi dagboken.
Ferna Postad 2 December , 2009 Författare Rapport Postad 2 December , 2009 ÄNTLIGEN tillbaka, 2 dagars bann enligt pingvinen kändes snarare som en vecka, men det är väl jag som har strulat till det igen som vanligt! Den senaste veckan har jag fått hängt på flashbacks pokerdel istället, FYYFAN säger jag bara, är dom IQ-befriad hela bunten eller? En del frågor dom ställer där är fan värre än mitt första inlägg här på PF! Aja, hoppas att ni har saknat mig iaf, för jag har saknat er kan jag lova
speltorsk_LOL Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Hej Ferna, och välkommen tillbaka. Utlovad, om än förkortat reserapport: I köpenhamn satt min vapendragare inlåst i fyllecell en vardag(tror onsdag). Jag chillade dock ett par pipor holk i ensam majestät. Gick ingen nöd på mig så att säga. Skrota Statens järnvägar. Jävla hycklare. Man pröjsar 1870 för en resa t/r och så får man sitta och vänta för att dem lägger om järnvägen utanför Malmö. Dem skryter samt skyltar med att man reser med ett utav världens mest miljövänliga fordon, men dem tar ett pris som gör det billigare för en ensam knegare att ta bilen. Vidrigt imo. Nu ska jag nyktra till samt satsa på en himla massa poker fram till den 20:e december ungefär, då jag återigen tar klivet över dimmornas bro för ett lustfyllt & dekadent leverne. God-natt Ferna, och hälsa kvinnan din så gott! :h:Fred!
Ferna Postad 2 December , 2009 Författare Rapport Postad 2 December , 2009 Hej Ferna, och välkommen tillbaka. Utlovad, om än förkortat reserapport: I köpenhamn satt min vapendragare inlåst i fyllecell en vardag(tror onsdag). Jag chillade dock ett par pipor holk i ensam majestät. Gick ingen nöd på mig så att säga. Skrota Statens järnvägar. Jävla hycklare. Man pröjsar 1870 för en resa t/r och så får man sitta och vänta för att dem lägger om järnvägen utanför Malmö. Dem skryter samt skyltar med att man reser med ett utav världens mest miljövänliga fordon, men dem tar ett pris som gör det billigare för en ensam knegare att ta bilen. Vidrigt imo. Nu ska jag nyktra till samt satsa på en himla massa poker fram till den 20:e december ungefär, då jag återigen tar klivet över dimmornas bro för ett lustfyllt & dekadent leverne. God-natt Ferna, och hälsa kvinnan din så gott! :h:Fred! Det lät som ett riktigt äventyr!
Ferna Postad 2 December , 2009 Författare Rapport Postad 2 December , 2009 Välkommen tillbaka! =) Tack
Starfitter Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Ferna is back, back again. Fernas back, tell a friend! Nu kör vi!
Anderssson Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 du har pm Tack, Började på lågnivå(micro) €0.1/0.25 och blev överkörd av några Kineser på sajten som var helt grymma(eller mkt tur)... jaja, dag 1. Idag hoppar vi upp till €0.25/0,5. Nick: donkeyKING THN Vad nickar du?
Ferna Postad 2 December , 2009 Författare Rapport Postad 2 December , 2009 Tack, Började på lågnivå(micro) €0.1/0.25 och blev överkörd av några Kineser på sajten som var helt grymma(eller mkt tur)... jaja, dag 1. Idag hoppar vi upp till €0.25/0,5. Nick: donkeyKING THN Vad nickar du? Haha älska kineserna och alla balter <3 Jag vill tyvärr inte outa nicket, hoppas du inte misstycker, kanske gör det så småningom
Ferna Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Postad 3 December , 2009 52 Minuter kvar, det blir nog fullt, håll koll på Jenny1 på borden, ikväll blir det vinst!
Ferna Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Postad 3 December , 2009 GL i sm, du kommer nog långt Ofc
Ferna Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Postad 3 December , 2009 Lycka till i SM! Hejar på dig! Tack Skönt att höra!
Ekmanen Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 vad nickar du på svs om man ska raila?
Ferna Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Postad 3 December , 2009 vad nickar du på svs om man ska raila? Jenny1 skrev där uppe
Recommended Posts