bossbaver Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Eller gör som jag. Pajja datorn totalt så den inte går att använda. För då blir det jävlasvårt att lira poker hur jävla gärna du än vill... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 22 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2009 Satt o multitabla en snubbe HU, strax innan han var tvungen att gå skrev han i chatten: Loves your bat bet poker. Vad fan är bat bet poker???? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Satt o multitabla en snubbe HU, strax innan han var tvungen att gå skrev han i chatten: Loves your bat bet poker. Vad fan är bat bet poker???? obv suger du ut honom på pengar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 22 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2009 obv suger du ut honom på pengar. okej, men bat bet? Förklara begreppet så vore jag nöjd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 okej, men bat bet? Förklara begreppet så vore jag nöjd ingen aning sir. bat=fladdermus bet = suger blod =suger pengar av honom.. långsökt = aaaa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 ingen aning sir. bat=fladdermus bet = suger blod =suger pengar av honom.. långsökt = aaaa Dricker du nu igen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Dricker du nu igen? gjorde men de är standard vinlogik ofc! Dricker inte du ikv? gillade dina rökiga inlägg! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 gjorde men de är standard vinlogik ofc! Dricker inte du ikv?gillade dina rökiga inlägg! Klev grinden för 30 minuter sedan. Nu blir det nån timmas rail, ett stort glas pucko, krossad is samt stroh-rom(!) Återkommer i en trevligare version om ca. 20 min Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 22 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2009 alkisar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 alkisar fiskh. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 24 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2009 dött här Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 lugna ner dig nu =( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 dött här Jag ska sova ett par timmar sen drar jag ner till Köpenhamn för en vecka fylld med bus och festligheter. Du får hålla ställningarna på forumet åt mig Ferna. Jag återkommer med en trippraport i din dagbok på Söndag, om det är ok? Kan nog locka lite läsare åt dig imo. Mvh greven Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 24 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2009 ni två är dom enda som skriver i min db Gör så Greven Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltTONY Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 ni två är dom enda som skriver i min db Gör så Greven Bjud in Archtila,soni och dr roland då. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 24 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2009 Bjud in Archtila,soni och dr roland då. bjud in? Det är välkommet för alla i mitt lilla krypin Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltTONY Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 bjud in? Det är välkommet för alla i mitt lilla krypin Ni 4 =Gemensam dagbok menade jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 24 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2009 Ni 4 =Gemensam dagbok menade jag. ahaa, det vore nåt det va Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 Bjud in Archtila,soni och dr roland då. Det har varit på tal tidigare men inte blivit något av det tyvärr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltTONY Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 Det har varit på tal tidigare men inte blivit något av det tyvärr Jävligt synd att det är så. Jag hoppas verkligen den blir av nångång då jag inte tycker nån annan dagbok håller måttet just nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 Melita Gaming, fiskigare än fiskigast Melita Gaming? vad är det? ... berätta mera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 24 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2009 Melita Gaming? vad är det? ... berätta mera du har pm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonasmedz Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 Melita Gaming? vad är det? ... berätta mera +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 24 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2009 PAD veckan denna vecka på 4sport har något jävla tema med matematik, så jävla töntigt dom verkar ha fått beordran att prata ENBART matte runt bordet, och vem missar den där jävla kinesen Chen som hugger på allt och alla så fort någon säger att pi är = 3.14 när det egentligen är 3,14159265........... nörd jävel orkar inte med han, han fick säkert ansiktet inslaget på gymnastiken i skolan varje dag när han var liten! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 du har pm pma mig ocksa ty. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts