Gå till innehåll

Ferna - Vart ska jag spela?

Recommended Posts

• Svars 790
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Satt o multitabla en snubbe HU, strax innan han var tvungen att gå skrev han i chatten: Loves your bat bet poker.

Vad fan är bat bet poker????

Postad
gjorde men de är standard vinlogik ofc! Dricker inte du ikv?

gillade dina rökiga inlägg!

Klev grinden för 30 minuter sedan. Nu blir det nån timmas rail, ett stort glas pucko, krossad is samt stroh-rom(!) Återkommer i en trevligare version om ca. 20 min :mrgreen:

Postad
dött här

Jag ska sova ett par timmar sen drar jag ner till Köpenhamn för en vecka fylld med bus och festligheter. Du får hålla ställningarna på forumet åt mig Ferna. Jag återkommer med en trippraport i din dagbok på Söndag, om det är ok? Kan nog locka lite läsare åt dig imo.

Mvh

greven

Postad
Det har varit på tal tidigare men inte blivit något av det tyvärr :-(

Jävligt synd att det är så. Jag hoppas verkligen den blir av nångång då jag inte tycker nån annan dagbok håller måttet just nu.

Postad

PAD veckan denna vecka på 4sport har något jävla tema med matematik, så jävla töntigt dom verkar ha fått beordran att prata ENBART matte runt bordet, och vem missar den där jävla kinesen Chen som hugger på allt och alla så fort någon säger att pi är = 3.14 när det egentligen är 3,14159265...........

nörd jävel orkar inte med han, han fick säkert ansiktet inslaget på gymnastiken i skolan varje dag när han var liten!

• Skapa nytt...