Torsus Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Postad 2 November , 2009 Snyggt! Hur mycket tid lägger ni ner? Just nu några minuter per dag.... Det tog dock lång tid att utveckla systemet, under årens lopp har det väl varit 1-1,5 manår fördelat på 3 personer.... Citera
ManOuchi Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Grattis till vinsten!!!Så ni har redan varit ensamma vinnare 2 gånger denna månad? Citera
Torsus Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Postad 3 November , 2009 Grattis till vinsten!!!Så ni har redan varit ensamma vinnare 2 gånger denna månad? Tackar! Japp, det stämmer... Citera
ManOuchi Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Idag är det nästan ett måste att spela bomben rullpott på 4 fotbollsmatcher luktar stora pengar.Det var inte direkt några enkla matcher 3 av dem kan i princip sluta hur som helst Citera
eken1 Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Grattis Torsus skönt att det vände efter den brutala hockeyn! Hade på känn att du kunde tagit bandyn tänkte fråga hur du ställde dig till den, måste ju vara en guldgruva med den låga omsättningen. Körde ni fler rader än vanligt eller vad kostade det systemet? Kvällens rader blir ganska basic chelsea måste vinna. Atletico 0,1 Chelsea 1,2,3 Bayern 1,2,3 Bordeaux 0,1 Utd 2,3,4 CSKA 0 Milan 1,2,3 Real 0,1,2 Lycka till Citera
Torsus Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Postad 3 November , 2009 Körde ni fler rader än vanligt eller vad kostade det systemet? 50 000 kronor Citera
cassano Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Fan också. Rök på Bomben i 91:a minuten. Hade bara ett mål på Bordeaux. Hoppas det gick bättre för er andra. Citera
Torsus Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Postad 4 November , 2009 Fan också. Rök på Bomben i 91:a minuten. Hade bara ett mål på Bordeaux. Hoppas det gick bättre för er andra. Det gick inte bra för mig och mitt team heller.... Men skam den som ger sig! Idag ny fyrmatchers rullpott med championleague! På´t igen! Citera
loliano Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 lagt in en 64kr rad enbart för att denna tråd ni lockar in mig i bombens fördärv lr lycka lycka till idag vad tror ni om lyon ikväll jag tror de kan bli stor hemma seger Citera
eken1 Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 Bättre lycka idag? Arsenal 3,4 AZ 0 Kiev 1,2,3 Inter 0,1,2 Lyon 1,2,3 Liverpool 0,1,2 Sevilla 2,3,4 Stuttgart 0 Lycka till Citera
loliano Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 Bättre lycka idag? Arsenal 3,4 AZ 0 Kiev 1,2,3 Inter 0,1,2 Lyon 1,2,3 Liverpool 0,1,2 Sevilla 2,3,4 Stuttgart 0 Lycka till Brukar du vinna ? för vi har hyffsat lika rad. =] Arsenal 1,4 Alkmaar 0 Dyn Kiev 2,3 Inter 0,1 lyon 2,3 Liverpool 0,1 Sevilla 3,4 Stuttgart 0 Citera
eken1 Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 Hehe vinner nästan aldrig men det fina är ju att när det väl slår på bomben har man råd att fortsätta ett tag till. Jag spelar halvvanliga resultat och är nöjd bara den går in. Citera
loliano Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 vad brukar oddsen vara på då de går in för dig ? Citera
Bluwajt Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 skeppade 1krs i team men var bara 16k x Citera
Torsus Postad 5 November , 2009 Författare Rapport Postad 5 November , 2009 Nu tar vi sats mot nya höjder! Söndagens bomb har en mille i påslag och redan nu är omsättningen över en halv mille! Personligen tror jag att slutpotten blir på över tre mille! Racet är igång, nu kör vi! Citera
eken1 Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 vad brukar oddsen vara på då de går in för dig ? Det mesta jag fått har varit 78000kr sen har det varit några mellan 5-20k ofta skiljer det då bara något mål för att det ska springa iväg men jag har inte haft det rätta flytet. Jag har precis köpt Copema bomben så man kan börja reducera lite seriösare. Känns som att det nästan är ett måste när man lirar med lite mindre insats. Det var även med det programmet jag vann 78k. Citera
loliano Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Jag har precis köpt Copema bomben så man kan börja reducera lite seriösare.Känns som att det nästan är ett måste när man lirar med lite mindre insats. Det var även med det programmet jag vann 78k. Vad e de ? förstår inte mycke EDIT; efter jag googlat de så förstår jag Citera
jaroiten Postad 7 November , 2009 Rapport Postad 7 November , 2009 1 000 000 extra i potten imorgon (söndag), har ni lust att hänga med på bolagsspel? Tänkte satsa 100-200kr/person. Om ni har svenska spel konto så är det bara att PM:a mig email så får ni gärna vara med! Matcherna är: A: Djurgårdens IF - Assyriska B: Chelsea - Manchester United C: Sevilla - Villareal Mina grundtankar är att A och B blir rätt så målsnåla medan det kan bli en hel del mål i den spanska bataljen.. Om bolagspel Bolagsspel fungerar med Stryk-, Europa-, Mål- och Topptipset, Oddset Bomben, Keno samt Lotto. Alla som spelar på svenskaspel.se kan vara med. Så här enkelt skapar du ett bolag: Klicka på länken för att starta Bolagsspel. Hitta på ett klatschigt namn. Maila dem du vill ha med. När alla inbjudna har accepterat eller avböjt är bolaget skapat. Så här enkelt spelar du Bolagsspel: Alla medlemmar sätter in en slant var i bolaget. Kom överens om vem som skall spela och på vad. Alla kan lägga spel i bolagets namn. Man kan satsa de pengar som finns i bolaget och alla satsar alltid lika mycket. När du vinner i Bolagsspel: Alla som deltagit i spelet delar lika på vinsten. Om du inte vill vara med längre: Du kan sluta när du vill. De pengar som är dina återförs till ditt eget Spelkonto. Om den som startade bolaget slutar upplöses bolaget. https://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=337 Citera
Torsus Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Postad 19 November , 2009 Dags igen! I och med att gårdagens hockeybomb med resultatet 0-2,3-3,8-0 var för svår för alla(typiskt nog hade jag 7-0 och 8-1 i sista) så blir det rullpott nu på måndag med 409 534 extra i potten. Matcherna är: Färjestad-Brynäs Södertälje-Rögle Timrå-Djurgården Citera
speltorsk_LOL Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Hej Torsus. Bumpar du bombentrådar på andra forum än detta? Bra sätt att få upp omsättningen iallafall. Locka in degenfisken så att säga. Hoppas du fortsätter vinna fint dock. Mvh spelinspektionen Citera
Torsus Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Postad 19 November , 2009 Hej Torsus. Bumpar du bombentrådar på andra forum än detta? Bra sätt att få upp omsättningen iallafall. Locka in degenfisken så att säga. Hoppas du fortsätter vinna fint dock. Mvh spelinspektionen Nej, det gör jag faktiskt inte...Har du någon idé om andra ställen? Din idé är alldeles utmärkt! Att höja intresset ger ju högre omsättning... Citera
speltorsk_LOL Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Nej, det gör jag faktiskt inte...Har du någon idé om andra ställen? Din idé är alldeles utmärkt! Att höja intresset ger ju högre omsättning... Idén är ju en classic Dorian. Posta på flashback (= Citera
Torsus Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Postad 23 November , 2009 Gott folk, får jag påminna om dagens rullpott med trolig slutomsättning på 2 mille vilket skulle ge en total pott på 1,5-1,6 mille. Det väntar f.ö. 2 rullpotter senare i veckan med bl a en saftig hockeypott och en fotbollsbomb efter Tottenhams otroliga 9-1 mot Wigan! Men nu tar vi förstås en sak i taget...Nu går tåget för ikväll! Citera
Torsus Postad 24 November , 2009 Författare Rapport Postad 24 November , 2009 Det gick inget vidare igår... Men nu tar vi avstamp mot nästa! Hög rullpott nu på lördag, med ishockey: Färjestad-Södertälje Skellefteå-HV 71 MoDo-Rögle nästan 900 000 i påslag. Trolig slutpott på cirka 3 mille! Vem vill bli miljonär? Citera
Recommended Posts