Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hallå!

Jag vet inte om detta är rätt "tråd" men kör på.

Är så att jag ska äntligen ta steget från stationär till laptop, och nu undrar jag vilken laptop som finns att rekommendera? Slösurf och poker är väl det jag mestadels gör.

Tack på förhand!

Postad
finns bara en laptop.. dell xps m1730! alla andra e billiga kopior!

Hellre 1530 så en laptop förblir en laptop så att säga. Men dell är rätt dåliga jut nu. Min 1530 var märkbart billigare för ett och ett halvt år sedan än nu, och då är delarna snudd på identiska.

Visserligen var det typ årtiondets köp då, men det är ändå helt sjukt vad de tappat mark.

Postad
Finns det verkligen folk som vill ha större skärm än så på sina laptops nu för tiden?

Jag kan inte tänka mig sämre än 1920x1200 upplösning, eftersom det är vad som krävs för 4 bord i defaultstorlek utan överlapp, och då måste man ha 17".

Postad

Once you go mac you never go back!

Mac är helt överlägset på laptops och du kan hitta en bra macbook för runt 11k. Dock så har ju inte alla sajter fattat att de ska ha en macklient, men klarar du av att spela i webläsaren så skulle jag inte ens överväga att köpa en PC.

Postad
Köpte HPn du rekommendera här, får den nog imorrn. Får hoppas att den duger nudå:-P
16" eller 18"?
Tack för tipset Cyntax:mrgreen: Enterknappen och "suddknappen" fungerar inte på den jag beställde, bara att lämna tillbaka...
TILT! hehe. Sånt suger, men shit happens.

Du har ju garanti och visst inte behöver man betala frakten till dem?