XYchampion Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Hej jag gjorde två insättningar på 200 dollar styck (400 dollar totalt) direkt när jag registrerat mig. Vann under kvällen ganska mycket, gjorde ett uttag på 800 dollar. I fredags fick jag in 400 dollar, och båda PREL KORTKÖP från Everest Poker är borta från min internetbank. Stämmer det här? Brukar Everest dra tillbaka sina Preliminära kortköp om man vinner och betala den del som fattas? När jag kollar "transaktionshistorik" så är bara 400 dollar i lila text, borde inte alla 800 vara det? Citera
Donner Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Blev oxå upprörd över nåt liknande på everest en gång. Ingenting stämde med uttag o insättningar. Tror det var så att de balanserade kontona en gång per dygn o kvittar ut in o utbetalningarna mot varandra. Antagligen för att slippa massa avgifter. Citera
XYchampion Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Postad 7 September , 2009 Blev oxå upprörd över nåt liknande på everest en gång. Ingenting stämde med uttag o insättningar. Tror det var så att de balanserade kontona en gång per dygn o kvittar ut in o utbetalningarna mot varandra. Antagligen för att slippa massa avgifter. Okey då kan jag sluta oroa mig, blev lite fundersam där ett tag.. Då vågar man sprätta iväg pengarna mailade supporten om ärendet, men dom vägrar svara... tur att man fick respons här Citera
Ola Brandborn Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Blev oxå upprörd över nåt liknande på everest en gång. Ingenting stämde med uttag o insättningar. Tror det var så att de balanserade kontona en gång per dygn o kvittar ut in o utbetalningarna mot varandra. Antagligen för att slippa massa avgifter.This Citera
XYchampion Postad 7 September , 2009 Författare Rapport Postad 7 September , 2009 This Jag förstår hur du fått dina 1k+ inlägg Citera
HSvensson Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Har också varit med om samma sak, riktigt dåligt ! Citera
evpfisk Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 har en vän som varit med om samma sak... dom gör alltså så som standard. jag tycker faktiskt det är praktiskt och smart av dom! tyvärr är det många som inte känner till det och blir förvirrade, men det är en annan femma. Citera
Ola Brandborn Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Har också varit med om samma sak, riktigt dåligt !På vilket sätt är det dåligt, är ju snarare jättebra (man slinker bankens växlingskurs exempelvis, VISA eller banken brukar skära emellan 2-4%).Jag förstår hur du fått dina 1k+ inlägg 15k inlägg på gamla kontot också. Citera
XYchampion Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 På vilket sätt är det dåligt, är ju snarare jättebra (man slinker bankens växlingskurs exempelvis, VISA eller banken brukar skära emellan 2-4%).15k inlägg på gamla kontot också. Ja men det blir lite rörigt för oss (mig åtminstone) som kund att veta vad som händer. Bra mycket lättare att få en klump med 800 dollar då vet du att allt stämmer. Men i framtiden så vet jag vad som gäller Citera
Recommended Posts