Gå till innehåll

SAJT: Boylesportspoker.com


Eddie88

Recommended Posts

  • 2 years later...

Känns lite konstigt att det inte är mer snack om denna sidan... Hittade en topic att de körde nån julbonus, men de har ju faktiskt en signup bonus på 500 dollar max, som är lika med 100% rakeback!!!!!!!Bonusen betalas ut i 50 dollars bitar... Har varit i kontakt med supporten några gånger via deras chat och de är mycket hjälpsamma... Killen i chatten nästan sket på sig av lycka när jag berömde deras support och bonus :) Hör väl inte till vardags att en support får beröm.. det brukar ju handla om det motsatta :)

 

visst, det är prima, men bonusen är Riktigt bra! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusen sköts väldigt dåligt,man får själv hålla reda på hur mycket man rejkat o sen tjata ihjäl sig på supporten att få nånting utbetalt,inte värt besväret enligt mig.

Positiva är väldigt snabba utbetalningar till neteller.

 

Jag har bara clearat första 50 dollars biten och snart 2:a... Jag bara loggar in på deras support chat och frågar hur mycket jag rakeat... visade sig att jag hade rakeat över de 50, så supporten satte in de 50 på 10 sekunder... De säger att bonusen betalas ut automatiskt och att det blev fel denna gång... återstår o se om de ljuger när det är dax för nästa summa :)

Men eftersom supporten är såpass hjälpsamma så gör det inget för mig ifall man måste fråga hur mycket man rakeat... Jag spelar mest 5-10 dollars sit & go, så en sån här bonus gör underverk för rullen!

 

Jag vet ingen bättre bonus "out there" just nu iallfall, på något nätverk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått uppfatningen att man kan hoppa runt på alla Primasiter utan problem?

...bara att ta med sej sitt användarnamn och cleara alla bonusar?

 

Skulle signa upp på prima med nytt namn då mitt gammla konto vart bortglömt och begravet, fick mail efter någon dag från den aktuella siten att jag hadde ett gammalt nick och va tvungen att använda detta.

Så undrar om det är ok att byta prima site hur som hellst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusen sköts väldigt dåligt,man får själv hålla reda på hur mycket man rejkat o sen tjata ihjäl sig på supporten att få nånting utbetalt,inte värt besväret enligt mig.

Positiva är väldigt snabba utbetalningar till neteller.

 

Hur snabba utbetalningar?

Jag begärde uttag i fredags men inget har hänt ännu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...